جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » امام جمعه مشهد اردهال کاشان: وزارت امر به معروف و نهی از منکر در کشور ایجاد شود/

امام جمعه مشهد اردهال کاشان: وزارت امر به معروف و نهی از منکر در کشور ایجاد شود/

کاشان – امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: لازم است برای امر به معروف و نهی از منکر ساز و کار قانونی داشته باشیم و در این راستا پیشنهاد می‌شود وزارتخانه ای تحت این عنوان در کشور شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان اظهار داشت: در چند روز اخیر سیلی در منطقه اردهال رخ داد که موجب خسارت به چند خودرو و فوت یک مادر و فرزند خردسالش شد و تمامی ما را در غمی بزرگ فرو برد.

وی ضمن انتقاد از عدم رعایت شایسته حجاب توسط بانوان افزود: از مسئولان انتظار می‌رود تا بی حجابی و بدحجابی‌ها و روزه خواری‌های علنی مقابله کنند و طبق قانون با آنان برخورد جدی صورت پذیرد و بر همین راستا از پاسگاه اردهال کاشان نیروهای بسیج و سایر عوامل درخواست داریم تا در این موضوع ورود پیدا کنند.

انتقاد از عدم توجه در طراحی و ساخت پل در منطقه اردهال

امام جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن انتقاد از عدم توجه در طراحی و ساخت پل در منطقه اردهال ابراز داشت: این مسائل قابل پیشگیری است اما متأسفانه برخی از بی توجهی‌ها باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری شده است در حالی که در این موارد قبل هشدار داده شده بود.

وی نظام جمهوری اسلامی را بهترین نظام حاکمیتی دانست و گفت: لازم است تا برای امر به معروف و نهی از منکر ساز و کار قانونی شکل پذیرد چرا که ما انقلاب کردیم تا بی‌عفتی و بی حجابی در جامعه اسلامی از بین برود و پیشنهاد می‌شود وزارتی تحت عنوان وزارت امر به معروف و نهی از منکر ایجاد شود.

سلیمانی ضمن اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: مهمترین موضوع در سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع مذاکرات مجدد با کشور ایران است که در این راستا دشمنان قصد دارند در دل ملت ایران رعب و وحشت ایجاد کنند و در همین راستا چند ناو را تا نزدیکی آب‌های ایران هدایت کردند اما همچون همیشه در برابر ملت ایران کاری از پیش نخواهند برد.