پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » توصیه علی خامنه ای به موسوی جزایری پس از استعفا: در اهواز بمانید و از آنجا خارج نشووید و به جای دیگر پا نگذارید!

توصیه علی خامنه ای به موسوی جزایری پس از استعفا: در اهواز بمانید و از آنجا خارج نشووید و به جای دیگر پا نگذارید!

گروه استان‌ها ـ آخوند موسوی جزایری نماینده مجلس خبرگان از حوزه خوزستان(!) گفت: در دیدار اخیری که اعضای خبرگان با رهبر داشتند به ایشان گفتم “با خدا عهد بستم تا آخر عمر در خدمت شما و اسلام باشم”!! رهبر در جواب گفت: ” از اهواز هم جدا نشوید و در اهواز بمانید”.

توصیه مقام معظم رهبری به آیت‌الله جزایری پس از استعفا

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آمحمدعلی موسوی جزایری امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان که با حضور رئیس دفتر خامنه ای در تالار موسوم به علی خامنه‌ای اهواز برگزار شد، اظهار داشت:  بنده به علت کسالت، ضعف مزاج و عارضه مخصوصی بود که در قسمت پایین وجود داشت تا جایی که قدم بر‌می‌دارم متوجه نمی‌شوم پا را بر روی زمین می‌گذارم یا روی فرش و از این بابت برای خواندن نماز جمعه مشکل به وجود می آورد. با خود فکر کردم چه ضرورتی دارد ادامه ما و اعلام کردیم ما معذوریم و اعلام کردیم هرکسی بیاید خدمتگزار هستیم،  تردید حاصل شد که قم بروم یا بمانم در خوزستان، بر اساس اصرار مردم و طلبه ها قول دادم که در خوزستان می‌مانم. در دیدار خبرگان به رهبری گفتم با خدا عهد بستم تا آخر عمر در خدمت شما و اسلام باشم و تا زنده ام در این مسیر باقی بمانم ایشان نیز گفت از اهواز هم جدا نشوید و در اهواز بمانید.

سایر اباطیل بافیها و مهمل گوییها و روده درازیهای توخالی موسوی جزایری پس از کناز گذاشته شدن!

 

موسوی جزایری ادامه داد: جریانات مناسبی وجود داشت و اگر این حوزه به دست افراد دیگری می افتاد، نظام اسلامی مظلوم واقع می‌شد به صورت آهسته و با تدبیر آیت‌الله سیستانی این حرکت را انجام دادیم.در نجف در آغاز راه هستیم و من از طلاب استمداد می‌کنم حوزه علمیه نجف که روزی اساتید برجسته آن و مراجع آن ایرانی بودند حدود 20 هزار نفر طلبه از ده‌ها کشور دنیا آمدند و طلاب ایرانی نیز حدود 100 نفر هستند، اگر ما حضور پیدا نمی‌کردیم نظام و انقلاب ضربه می‌خورد چراکه حوزه نجف یک دروازه بین‌المللی است.مدرسه امام خمینی(ره) در نجف وجود دارد که از همه دنیا در آن حضور دارند ما بخواهیم یا نخواهیم جهانی هستیم. انقلابی که امام راحل برپا کرده و امروز رهبری آن را ادامه می‌دهد دیگر محدود به ایران نیست.

امیدواریم فرصت‌هایی برای تدوین خاطرات پیش بیاید،  برای آینده دستورات رهبری نصب‌العین ماست و از همه آنها اطاعت می‌کنیم. اعتقادات و نظرات خود را راجع به آخوند موسوی فرد به افراد گفته‌ام: رهبری به ما تکلیف کردند به آخوند موسوی فرد کمک کنم و با همه هم استانی‌های عزیز هرچه در توان داریم کمک می‌کنیم و امیدواریم ایشان هم به ما کمک کنند.وحدت غرور آفرین و حماسه‌ساز عشایر غیور خوزستان از عرب تا لر و بختیاری که سربلندی روسفیدی برای ما ساخته است در کشور زبانزد است. امیدواریم این نعمت روز به روز بیشتر باشد و ما از عشایر متشکریم و خدمتگزار آنها هستیم. عشایر همیشه چه در جنگ و چه در سختی ها و امروز در سیل در صحنه هستند.برای حوزه علمیه خوزستان در جهت تبادل علمی بیشتر اهواز از قم و بلعکس مرکزیتی در قم درست شده تا در کنار علما و فضلا در یک موسسه علمی پژوهشی ایجاد کنیم.باید حوزه علمیه را به اندازه‌ای ارتقاء دهیم که نه تنها کشور بلکه کل جهان اسلام را پاسخگو باشد و به چنین جایی برسانیم و ظرفیت‌های آن به ویژه ظرفیت عربی آن را به جایی برسانیم که کشورهای عربی منطقه نیز از آن بهره‌مند شوند.