چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » فریاد سازمان اطلاعات و تبلیغات و پروپاگاندای سپاه پاسداران از بی اعتنایی کامل روزنامه‌های جناح موسوم به “اصلاح‌طلب “نسبت به مراسم تشییع جنازه آخوند مقتول همدانی !

فریاد سازمان اطلاعات و تبلیغات و پروپاگاندای سپاه پاسداران از بی اعتنایی کامل روزنامه‌های جناح موسوم به “اصلاح‌طلب “نسبت به مراسم تشییع جنازه آخوند مقتول همدانی !

دیروز مراسم تشییع یک امام جماعت همدانی به نام قاسمی که توسط بهروز حاجیلو به قتل رسید توسط بسیج و سپاه و جماعت مداحها و روضه خوانهای باعمامه و بی عمامه به راه افتاد. اما براساس گزارش سرویس سیاست مشرق -، این قضیه به صورت گسترده در روزنامه‌های زنجیره‌ای سانسور شد.

صفحه نخست روزنامه آرمان 10 اردیبهشت

 مصطفی قاسمی یک آخوند ۴۶ ساله ظهر شنبه مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت‌الله ملاعلی معصومی‌همدانی به ضرب ۲ گلوله به قتل رسید.

نکته قابل توجه اینجاست که روزنامه‌های اصلاح طلب این تشییع را سانسور کردند. این خبر مهم در صفحه اول روزنامه‌های ایران، اعتماد، شرق، همشهری، اطلاعات، جمهوری اسلامی، آرمان، آفتاب یزد، ابتکار، صدای اصلاحات، مردم سالاری، همدلی، دنیای اقتصاد و…هیچ جایی نداشت!

 

مشرق نیوز مدعی شد: در روزهای گذشته روزنامه‌های اصلاح طلب تشییع باشکوه و تماشایی پیکر شهید مجید قربانخانی (مشهور به حرّ مدافعان حرم) را هم سانسور کردند. پیش از آن نیز تشییع پیکر شهدای مرزبان که در حمله گروهک تکفیری تروریستی جیش الظلم در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بودند نیز در روزنامه‌های اصلاح طلب سانسور شد. روزنامه‌های جریان اصلاح طلب پیش از این نیز شکسته شدن کمر داعش توسط محور مقاومت به فرماندهی سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را نیز کم اهمیت جلوه داده و مدعی شدند که سپاه قدس باید امور منطقه را به وزارت خارجه بسپارد! رسانه‌های این طیف سیاسی، علاوه بر این با برجسته کردن یاوه گویی های ترامپ و مقامات آمریکایی، هرگونه واکنش قاطع و عزتمندانه از سوی مقامات کشورمان- و حتی دولتمردان علیه آمریکا را نیز سانسور و یا تقبیح می‌کنند!