جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » انتشار عکس با اسلحه عامل شناسایی حاجیلو قاتل آخوند همدانی !

انتشار عکس با اسلحه عامل شناسایی حاجیلو قاتل آخوند همدانی !

حاجیلو و معصومی / قاتل و مقتول/ هم محله ای بودند و همدیگررا میشناختند!

به‌گزارش ایلنا، مقارن ظهر دیروز شنبه سرنشین یک خودروی سواری ۲۰۶ در محله «آخوند» همدان با شلیک دو گلوله به سمت یک روحانی ۴۶ ساله به نام «مصطفی قاسمی» او را به قتل رساند. هنگام عبور این طلبه در مقابل مدرسه حوزه علمیه آیت‌الله ملاعلی معصومی همدانی، یکی از سرنشینان خودروی ۲۰۶ پیاده شده و دو گلوله به سوی روحانی شلیک می‌کند. این روحانی در دم جان خود را از دست می‌دهد و ضارب با سرعت از محل حادثه متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان در این باره گفت: پس از وقوع قتل دیروز که فردی حوالی ساعت ۱۲و۳۰ دقیقه طلبه ای را در همدان به قتل رسانده بود، تیم‌های اطلاعاتی و شناسایی نیروی انتظامی تا ۴ صبح امروز پیگیر ماجرا بودند که موفق به کشف محل اختفای او در حاشیه شهر همدان شدند که به محض ورود به کوچه مخفیگاه با شلیک متعدد مواجه شدند . یک درجه دار و یک سرباز  از ناحیه پا و کتف زخمی شدند که حال آنها مساعد است .تیراندازی حدود نیم ساعت ادامه داشت تا اینکه قاتل به ضرب گلوله از پای در آمد .

قاتل طلبه همدانی- حاجیلو

سردار کامرانی در پاسخ به سئوالی که چرا نیروی انتظامی با توجه به عکس‌های صفحات مجازی بهروز حاجیلویی اقدامی در راستای دستگیری و تادیب او انجام نداده است، گفت: عکس‌های بارگزاری شده با اسلحه و رجز خوانی‌ها پس از قتل طلبه همدانی بوده است و همین عکس‌ها منجر به شناسایی قاتل شده است .

سرهنگ سرخوش نهاد رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان درباره انتشار تصاویری در صفحه شخصی اینستاگرام قاتل طلبه کشته شده در همدان گفت: این تصاویر پس از ارتکاب به قتل بارگذاری شده و پیش از آن هیچگونه پُست مهم مجرمانه ای در این صفحه منتشر نشده بود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد درباره انتشار عکس در صفحه اینیستاگرام قاتل طلبه همدانی بیان کرد: پس از قتل طلبه همدانی و انتشار تصاویری در این زمینه در اینستاگرام قاتل، برخی اقدام به اظهار نظرهای غیرکارشناسانه در این زمینه کردند.طبق بررسی های کارشناسان پلیس فتای همدان، قاتل طلبه همدان سال ۹۶ اقدام به ایجاد یک صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود. این فرد تا هنگام وقوع قتل هیچگونه تصویری مبنی بر برنامه ریزی و قصد قتل بر روی صفحه اینستاگرام خود بارگذاری نکرده بود که مورد پیگیری قرار بگیرد.این فرد پس از قتل طلبه همدانی اقدام به انتشار تصاویری در اینستاگرام کرده است که برخی رسانه ها و جراید با تمرکز بر روی این تصاویر ناآگانه آنها را تحلیل کردند.پس از بروز قتل طلبه همدانی، چند پست بر روی صفحه اینستاگرام قاتل بارگذاری شد اما از ساعت ۱۲ و ۵۳ دقیقه روز گذشته هیچگونه ورودی از سوی ادمین، همکاران احتمالی و گردانندگان این صفحه صورت نگرفته است. کارشناسان این مجموعه فضای مجازی را به صورت دقیق رصد و با عوامل این قبیل اقدام های مجرمانه و خرابکارانه با جدیت برخورد می کنند.از شهروندان انتظار می رود مطالب مرتبط با این حوزه را از طریق گفت و گوی های کارشناسان این حوزه جویا شوند.