جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » عزیزجعفری را کنار گذاشتند و محمدجوادظریف را برای زدوبندهای پنهانی به نیویورک روانه کردند!

عزیزجعفری را کنار گذاشتند و محمدجوادظریف را برای زدوبندهای پنهانی به نیویورک روانه کردند!

ظریف وارد نیویورک شد


به گزارش بولتن نیوز، وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست «روز بین‌المللی چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی برای صلح» که در مقر سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، وارد نیویورک شد

جلسه محرمانه به خاطر انتخاب سردار سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه

اختصاصی، بولتن نیوز؛ جلسه محرمانه به خاطر انتخاب سردار سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه گروه بین الملل _ گروه دفاعی:
دیشب، مصطفی هجری سرکرده حزب دمکرات کردستان ایران، نشستی محرمانه و اضطراری پیرامون انتخاب سردار سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه، برگزار کرد.

جلسه محرمانه هیئت کارگزاری و ناوند سیاسی  حزب دمکرات کردستان ایران که بالاترین ارگان این جریان است، شب گذشته در اردوگاه کویه برگزار شد.

به گزارش بولتن نیوز از شمال عراق، در این جلسه محرمانه اعضای کمیته مرکزی حاضر در اردوگاه حضور داشتند و در خصوص انتخاب سردار سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر کردند.

هجری رئیس حزب دمکرات گفته است که انتخاب پاسدار سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران  پیام مهمی هم برای آمریکا است هم برای احزاب کردی مستقر در شمال عراق. کشورهای مخالف رژیم ایران باید بدانند که  باید بیش از پیش نگران باشیم چرا که حملات موشکی سپاه به اردوگاههای حزب دمکرات با طراحی و برنامه ریزی مستقیم پاسدار سلامی صورت گرفته بود و به همین علت نباید به سادگی از این انتخاب گذشت و باید مراقبت بیشتری انجام شود.از این پس باید گارد امنیتی را تقویت ببخشیم و سیستم دفاعی و امنیتی خودمان را تحکیم بخشیده و از تجهیزات اقلیم کردستان در مواقع اضطراری استفاده کنیم. سلامی صد برابر از سرلشکر جعفری تندتر است و هر لحظه امکان دارد با چند موشک ما را هدف بگیرد پس باید نیروهای نگهبانی چند برابر بیشتر در نقاط مختلف اردوگاه مستقر شوند.

شایان ذکر است خبری در ارتباط با این نشست محرمانه در رسانه های دمکرات منتشر نشده و این خبر بصورت اختصاصی در بولتن نیوز منتشر شد.

منبع: بولتن نیوز