جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سیل برق ‌۱۴۰ روستا را در لرستان قطع کرد

سیل برق ‌۱۴۰ روستا را در لرستان قطع کرد

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه در حال حاضر ‌استان‌های جنوب غربی کشور نیز تحت تاثیر شد‌ت بارندگی قرار گرفته است، گفت: در استان لرستان در حال حاضر بیش از ۱۴۰ روستا به علت نبود راه دسترسی مناسب برق ندارند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمد‌حسن متولی‌زاده قائینی‌ با اشاره به شدت بارندگی های اخیر در کشور اظهار داشت: در استان گلستان و مازندران 35 درصد شبکه برق تحت تاثیر قرار گرفته و قطع شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله با حضور 150 اکیپ حالت نرمال به شبکه برق گلستان و مازندران بازگشت، افزود: در حال حاضر به علت عدم راه دسترسی مناسب، برق دو روستا‌ در استان گلستان قطع است و تلاش داریم تا در سریع‌ترین زمان این قطعی برق برطرف شود.

متولی‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر ‌استان‌های جنوب غربی کشور نیز تحت تاثیر شد‌ت بارندگی قرار گرفته است، تصریح کرد: در استان لرستان در حال حاضر بیش از 140 روستا به علت نبود راه دسترسی مناسب برق ندارند.

وی با بیان اینکه در کهگیلویه و بویراحمد نیز از صبح امروز برق 60 روستا قطع بود که با تلاش همکارانمان به 30 روستا کاهش یافته است، گفت: امیدواریم با تلاش همکارانمان تا ساعاتی دیگر مشکل قطع برق برطرف شود.