پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آتش سوزی دو هواپیما با مسافر در فرودگاه مهرآباد! وآتش سوزی یک خانه چهارطبقه در حریق! وتصاویر مجروحان چهارشنبه سوری!

آتش سوزی دو هواپیما با مسافر در فرودگاه مهرآباد! وآتش سوزی یک خانه چهارطبقه در حریق! وتصاویر مجروحان چهارشنبه سوری!

سانحه برای هواپیمای فوکر
براساس اعلام اورژانس تهران یک فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد دچار حریق شده است. یک فروند هواپیمای مسافربری ایران که از جزیره قشم عازم تهران بود، بدون چرخ در فرودگاه مهرآباد فرود آمد، این حادثه شامگاه سه‌شنبه ۲۸ اسفند رخ داد

خبرگزاری ایسنا از قول مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اوژانس کشور، نوشته که هواپیما پس از فرود بدون چرخ دچار حریق شد، اما آتش‌نشانان حریق را مهار کردند و همه مسافران به سلامت و بدون مصدومیت از آن خارج شدند.این گزارش شمار مسافران هواپیما را ۲۴ نفر عنوان می‌کند که دو نفر از آنها نوزاد هستند.

125 نمایه

سانحه برای هواپیمایی با یکصد مسافر در فرودگاه مهرآباد!

به گزارش مشرق، پیمان صابریان رییس اورژانس تهران از آتش سوزی یک فروند هواپیما در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۲۱ امشب رخ داد و ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.جزییاتی از تعدادمصدومان حادثه در دست نیست.نیروهای آتش نشانی در حال اطفا حریق هستند. این هواپیما ۱۰۰ مسافر داشته است که نیمی از آنها تخلیه شده‌اند و نیروهای امدادی در حال امداد رسانی هستند.خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشته است.

منبع: فارس

آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در خیابان آزادی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک ساختمان چهار طبقه در خیابان آزادی خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک ساختمان در خیابان آزادی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۹:۱۳ امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در خیابان آزادی، خیابان نجارزادگان، کوچه عسگری به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود که مقادیر ضایعات در زیرپله این ساختمان دچار حریق شده و باعث دودگرفتگی در طبقات ساختمان شده بود.

وی با بیان اینکه این حادثه تاکنون مصدوم و تلفات جانی نداشته است، گفت: آتش‌نشانان مشغول اطفای حریق و ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

منبع: تسنیم

مصدومین حوادث چهارشنبه آخرسال

به گزارش مشرق، هر ساله با وجود هشدارهای اعلام شده از سوی مسئولین و همچنین مشاهده عواقب جبران ناپذیر تفریحات خطرناک چهارشنبه سوری برخی عوامل دخیل در این رفتار خطرناک و حتی ناظران و شاهدان این ضد رفتارهای اجتماعی با صدمه دیدن در این شب به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.