پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی با اینکه خبر مخالفت رئیس جمهوری با استعفای محمد جواد ظریف از وزارت امور خارجه را خواند، اما بخش‌هایی را سانسور کرد.

شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی با اینکه خبر مخالفت رئیس جمهوری با استعفای محمد جواد ظریف از وزارت امور خارجه را خواند، اما بخش‌هایی را سانسور کرد.

 

بخش خبری ساعت 14 شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی با اینکه خبر مخالفت رئیس جمهوری با استعفای محمد جواد ظریف از وزارت امور خارجه را خواند، اما بخش‌هایی را سانسور کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، رئیس جمهوری در نامه خود نوشت: «من نسبت به فشارهای وارده به دستگاه دیپلماسی کشور، دولت و حتی رئیس جمهوری منتخب مردم به خوبی آگاهم اما به عهدی که با خدا و ملت بسته‌ایم تا پایان وفادار می‌مانیم.» تلویزیون، خواندن این جملات را به مصلحت ندانست کما اینکه عبارت «شادی و پای کوبی دشمنان قسم خورده این مردم همچون رژیم صهیونیستی از استعفای جنابعالی بهترین گواه بر موفقیت محمد جواد ظریف و بزرگ‌ترین دلیل برای استمرار فعالیت شما در سمت وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران است.» را نیز نخواند.

سانسور نامه کوتاه رئیس‌جمهور که حق دارد هر وقت بخواهد مطالب مورد نظر خود را از صدا و سیما منتشر کند، بی‌اعتنایی رسانه ملی در انجام وظیفه قانونی خود را نشان داد.