سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » علی مطهری خواستار تنبیه سه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شد/

علی مطهری خواستار تنبیه سه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شد/

روز دوشنبه در وسط زمین فوتبال، “احسان حاج صفی” بااستفاده از فن کشتی کچ اقدام به شکستن گردن یکی از بازیکنان ژاپنی و خفه کردن او نمود. درهمانحال،  رزمی کار دیگری به نام “سردار آزمون” بالباس فوتبالیستهای تیم ملی فوتبال، باضربه های شلاقی وگیج کننده فوتبالیستهای ژاپنی را ادب کرد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، نیز پس از هشت سال از شغل مربیگری این تیم  کناره‌گیری کرده و از ایران فراری شد!

در همین رابطه علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه در یک پست اینستاگرامی نوشت: «باخت ما در مقابل ژاپن نشان داد که تیم ملی فوتبال کشور ما، هم از نظر روحی و روانی آماده برای مسابقات بزرگ نبوده و هم از نظر اخلاقی و فرهنگی رفتاری که آقایان آزمون و حاج‌صفی و رضائیان از خود نشان دادند و در مقابل چشم مردم جهان قرار گرفت ضربه‌ای مهلک به ملت ایران بود و این افراد باید تنبیه شوند. بازی در تیم ملی را با بازی در کوچه و محله اشتباه گرفته‌اند و نمی‌فهمند که رفتار آنها رفتار و اخلاق و فرهنگ ملت ایران را به دنیا منتقل می‌کند»

به نوشته سایت رادیوفردا با ناکامی ایران در روز دوشنبه، انتظار تیم ملی فوتبال برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۴۷ ساله شد. ایران در پنج بازی خود هیچ گلی نخورده بود ولی ناگهان پس از دریافت گل اول که ناشی از هجوم چند بازیکن تیم ایران به سمت داور بود، شیرازه دفاعی آن از هم پاشید و دو گل دیگر دریافت کرد.