جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » سیاسی » تهدید شدید اسرائیل توسط فرمانده سپاه پاسداران ایران: از موشک‌های ما بترسید

تهدید شدید اسرائیل توسط فرمانده سپاه پاسداران ایران: از موشک‌های ما بترسید

محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران ایران، چهارشنبه ۲۶ دیماه، ضمن تهدید اسرائیل خطاب به این کشور گفت که باید از «موشک‌های نقطه زن» ایران بترسد.

سخنان جعفری پاسخی بود به تهدیدهای اخیر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل که گفته بود چنانچه ایران نیروهای نظامی خود را هرچه سریع‌تر از سوریه خارج نکند، اسرائیل به حملات خود علیه موضع ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جعفری سخنان نتانیاهو را «مضحک» خواند و گفت: «اراده جمهوری اسلامی حفظ آن‌چیزی است که در سوریه دارد».

او ادامه داد: «هم تمامی مستشاران نظامی و انقلابی و هم تجهیزات و سلاح‌هایی که برای آموزش و توانمند سازی مبارزین مقاومت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم سوریه، در این کشور اسلامی داریم را حفظ خواهیم کرد».

ایران بزرگترین متحد نظام سوریه به ریاست بشار اسد در سوریه است و طی این سال‌ها، علاوه بر پشتیبانی سیاسی، تسلیحاتی و مالی از این نظام، شبه‌‎نظامیان وابسته به خود را برای نبرد علیه مخالفان به سوریه گسیل کرد.

جعفری به حملات هوایی و موشکی اسرائیل علیه مواضع ایران و متحدانش در سوریه اشاره کرد و گفت: «بدانید اگر برابر برخی اقدامات مذبوحانه شما صبر پیشه می‌کنیم، حکمتی بزرگ در آن نهفته است».

او سپس اسرائیل را تهدید کرد و گفت: «فقط بدانید که دارید با دم شیر بازی می‌کنید! بترسید از روزی که موشک های نقطه زن ایران غرش‌کنان بر سرتان فرود آید و انتقام همه خون‌های به ناحق ریخته مسلمانان مظلوم منطقه را از شما بگیرد».