پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز گذشته درباره راه‌اندازی یگان حفاظت آستان قدس رضوی گفت: حفاظت از اماکن برعهده نیروی انتظامی است و مسأله حفاظت از حرم امام رضاتاکنون به خوبی انجام گرفته است نمی‌دانم چه ملاحظاتی موجب ایجاد یگان انتظامی برای آستانقدس شده است.

حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی روز گذشته درباره راه‌اندازی یگان حفاظت آستان قدس رضوی گفت: حفاظت از اماکن برعهده نیروی انتظامی است و مسأله حفاظت از حرم امام رضاتاکنون به خوبی انجام گرفته است نمی‌دانم چه ملاحظاتی موجب ایجاد یگان انتظامی برای آستانقدس شده است.

 

در پی انتصاب پاسدار  افراسیابی، با حکم پاسدار سرتیپ حسین اشتری، فرمانده  ناجا (نیروی انتظامی کل کشور)  به فرماندهی «یگان حفاظت آستان قدس رضوی»  و مراسم معارفه او با حضور سید ابراهیم رئیسی تولیت آستانقدس انجام شد.

حشمت الله فلاحت پیشه در پاسخ به این سئوال که ایا «بعد از حمله به حرم امام رضا و مجلس، کمیسیون امنیت ملی یا مجلس تصمیمی درباره تغییر شیوه حفاظت از امکان متبرکه گرفت یا نه؟»، گفت: “خیر. چنین موضوعی نه در مجلس نه در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده است و این اقدامی است که آستان گرفته است.”