پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آخوندک مفسد و غاصب درخراسان رضوی موسوم به احمد علم الهدی: انگلیس و فرانسه جاده‌صاف‌کن آمریکای جهانخوار هستند؛ به چه چیزی دل بسته‌ایم؟

آخوندک مفسد و غاصب درخراسان رضوی موسوم به احمد علم الهدی: انگلیس و فرانسه جاده‌صاف‌کن آمریکای جهانخوار هستند؛ به چه چیزی دل بسته‌ایم؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی!!!  زبونانه اعتراف کرد: باید  عزیزان مسئول ما با حرکات جهادی به میدان بیایند نه اینکه هر روز شاهد باشیم وضع ما هر روز بدتر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید با یک جهاد بیشتر و حرکات جهادی عزیزان مسئول ما به میدان بیایند نه اینکه هر روز شاهد باشیم وضع ما هر روز بدتر است و تنها آمار دادن و رقم دادن مشکل را حل نمی‌کند.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در بارگاه منور رضوی با تبریک عید سعید قربان اظهار داشت: چطور ذات مقدس پروردگار امروز را برای مسلمانان عید قرار داد؟ یک سلسله اعیاد همان اعیاد دینی و اسلامی است که تجدید خاطرات مسرت بخش ما در تاریخ اسلام است و یک سلسله اعیاد نیز حالت ملی دارد که مربوط به حوادث افتخارآمیز عرصه زندگی انقلابی و اسلامی ما است.

به نوشته تسنیم، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: عید سعید فطر و عید قربان به خاطر رسیدن در یک نقطه از اوج عبودیت و بندگی حق است؛ مردم در این دو عید به مقام قرب حق رسیده‌اند. عید قربان عید نزدیکی و قرب به ذات مقدس پروردگار است. در سوره مبارکه مائده خداوند متعال به این مسئله اشاره کرده است.

علم الهدی با اشاره به اینکه عید قربان عید برای حجاج و کسانی است که مناسک حج را صورت داده‌اند بیان کرد: اما ما شیعیان به برکت اهل بیت پیامبر اکرم(ص) و به دلیل عشق به ساحت سیدالشهدا(ع) فیضی داریم که اگر در بیابان عرفات نیز نباشیم در مقام بندگی خداوند به آن نقطه‌ای نائل شده‌ایم که امروز روز عید ما باشد.

وی در ادامه با اشاره به اعمال روز عید قربان در مناسک حج خاطرنشان کرد: رمی جمره عقبه، قربانی کردن و سر تراشیدن سه عمل این روز است؛ در بین جمرات سه گانه، عمل نخست امروز رمی جمره عقبه است. این جمرات سه گانه نماد حرکت حضرت ابراهیم خلیل الله در مقابل برائت از شیطان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: فاصله میان جمره اولی با جمره عقبه حدود یک کیلومتر است و در این مسیر ابراهیم خلیل الله سه مرتبه شیطان سراغ حضرت ابراهیم و اسماعیل آمد و در هر سه بار با یک شگرد خاص و جدید و یک ظاهر مخصوص و یک برنامه ویژه سراغ اینها می‌آمد و در مرحله آخر تمام نقشه و برنامه و شگردهایی که شیطان از روز خلقت آدم تا آن روز تجربه کرده بود را در این جمره تجربه کرد تا این دو بنده موحد پروردگار را گمراه کند. این نماد بیانگر این است که شیطان و شیاطین انسی در عرصه زندگی ما حضور دارند و مهمترین شگرد خود را به کار می‌برند و اگر شیطان را طرد کردیم برای همیشه از شگردهای شیطانی این شیطان نجات پیدا کرده‌ایم.

علم الهدی افزود: آمریکای ملعون سه شگرد برای ما اجرا کرد که نخستین آن هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بود؛ مردم ما و جوانان ما و مردان و زنان ما با یک پایمردی قهرمانانه ایستادند و دشمن را شکست دادند. جمره دوم؛ فتنه‌هایی بود که آمریکا در این پهنه 40 ساله در کشور ما ایجاد کرد و هر زمان با یک فتنه موجی ایجاد کرد اما همه فتنه‌ها را پشت سر گذاشتیم و شیطان کبیر رجم و لعن شد. حمله اقتصادی و تهاجم اقتصادی و اینکه سفره و معیشت مردم ما را این شیطان کبیر مورد هدف قرار داده است جمره عقبه است که اگر از این پیچ گذر کنیم برای همیشه از شرور این شیطان کبیر خلاص شده‌ایم و مهم این است که ما این جمره عقبه را پشت سر بگذاریم.

وی بیان کرد: باید با تمام قدرت در شعاع رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار بگیریم و مقاومت کنیم تا این جمره را رد کنیم؛ مسئولان نیز با تمام قدرت به سراغ فعالیت مجاهدانه و حرکات جهادی بیایند و مشکلات را حل کرده و راه را برای مردم ما هموار کنند. امروز اگر کسی در این مملکت مسئولیتی دارد به معنای این است که با حرکت جهادی این مردم را از این جمره عقبه عبور دهد و این معنای شرکت در کارگزاری نظام است و نه اینکه به دست دشمن چشم بدوزد و دروازه آمریکا و غرب را نصب العین خود قرار دهد و با این تعاملات شیطانی بخواهد از این جمره عبور کند. با وجود اینکه این مسئله در شعاع رهنمودهای رهبری روشن و تبیین شده و همه متوجه این مسائل و مشکلات هستند اما از کارگزاران و مسئولان نظام یک اقدام موثر جهادی مشاهده نمی‌کنیم. به صرف اینکه چهار انبار احتکار را گرفتیم تمام شد؟ اثری در معیشت مردم ایجاد نشد و مردم در تامین زندگی روزمره خود هنوز دچار مشکل هستند.

امام جمعه مشهدمقدس اظهار داشت: باید با یک جهاد بیشتر و حرکات جهادی عزیزان مسئول ما به میدان بیایند نه اینکه هر روز شاهد باشیم وضع ما هر روز بدتر است و تنها آمار دادن و رقم دادن مشکل را حل نمی‌کند. حرکت جهادی و قیام و اقدام جهادی کجاست؟ باید ملت را از این جمره عقبه عبور داد. انگلیس و فرانسه با آمریکا تفاوتی ندارند و جاده صاف کن آمریکای جهانخوار هستند. به چه چیزی دل بسته‌ایم؟