شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » انتشار متن قسمتی از مکالمه آقای محمد اسماعیل صلاحی و آقای دکتر شهرام پازوکی در مورد نگرانی نسبت به ادامه حصر ناجوانمردانه حضرت آقای دکترنورعلی تابنده مجذوبعلیشاه قطب جلیل القدر سلسله گنابادیه!

انتشار متن قسمتی از مکالمه آقای محمد اسماعیل صلاحی و آقای دکتر شهرام پازوکی در مورد نگرانی نسبت به ادامه حصر ناجوانمردانه حضرت آقای دکترنورعلی تابنده مجذوبعلیشاه قطب جلیل القدر سلسله گنابادیه!

آقای محمداسماعیل صلاحی – درویش صداقت طلب- پس از ملاقات و گفتگوی بسیار مهمی که صبح امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ –با جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حجتی کرمانی داشت، از جهت رفع شبهات دامن زده شده توسط دروغبافان حرفه ای توهم زده، دست به انتشار متن مکتوب  بخشی از فایل صوتی گفتگوی خود با آقای دکتر شهرام پازوکی زد!

با انتشار متن قسمتی از مکالمه و گفتگوی تلفنی جنابان آقایان دکترشهرام پازوکی و محمداسماعیل صلاحی  مورخهء شنبه ششم مرداد ماه جاری، دیگر آبرویی برای جوجه أخرس های روانپریش دروغپرداز و اربابان و حامیان آنها بجا نمانده است!

متن نوشتاری قسمتی از مکالمه تلفنی میان آقایان پازوکی و صلاحی!

آقای دکتر شهرام پازوکی: سلام علیکم

آقای محمد اسماعیل صلاحی:  ببخشید آقای دکتر! صلاحی هستم آقای دکتر

آقای دکتر شهرام پازوکی: بله! بفرمائید

آقای محمد اسماعیل صلاحی:  حال شما خوب است؟

آقای دکتر شهرام پازوکی: بله! بفرمائید

آقای محمد اسماعیل صلاحی:  عرض کنم… بودید آقای جعفری صحبت کردند با من؟

آقای دکتر شهرام پازوکی: بله

آقای محمد اسماعیل صلاحی:  هدفشان مشخص است و میخواهند حضرت آقا را در همین حال نگه بدارند وهمه را ارجاع بدهند به آقای جذبی

آقای دکتر شهرام پازوکی: بله

آقای محمد اسماعیل صلاحی:  برنامه شان این است. قطعا

آقای دکتر شهرام پازوکی: والله  از همه چیز مهمتر، من خودم  برای حال ایشان (حضرت آقا) دل نگران هستم. برای این که بالاخره برای یک نفر که پنج ماه، شش ماه این جوری در این شرایط صبح و شب میخواهند نگه دارند وضعیت خوبی نخواهدداشت. بیشتر از همه برای حال ایشان و خانواده زندانی ها دلواپسم تا اشخاص دیگر. اینها الان به نظر من، برای خود من بیشتر از همه اولویت دارد.

آقای محمد اسماعیل صلاحی:  بله . همین حال حضرت آقا و این که فقرا هم دسترسی به حضرت آقا ندارند. این هم مهم است

آقای دکتر شهرام پازوکی: بله.  همین تشدید میکند دیگر. به هرحال ایشان آن دفعه هم فرموده بودند.  من اگر امکان صحبت و امکان ارتباط با فقرا را نداشته باشم خوب نمیشوم. یعنی همین طوری ام. مسلم است. برای این که  مثل اقوامش، مثل خانواده  شان هستند فقرا. فقرا خانواده شان هستند. و حتما این عدم ارتباط تشدید میکند این کسالت ایشان را. بله!

آقای محمد اسماعیل صلاحی:  بله!

آقای دکتر شهرام پازوکی: بله قطعا همینطور است. … انشاء الله خدا کند که یک جوری بشود که همه سر عقل بیائیم.

آقای محمد اسماعیل صلاحی:  انشاء الله. انشاء الله

آقای دکتر شهرام پازوکی: بله! همه سر عقل بیائیم.انشاء الله

آقای محمد اسماعیل صلاحی:  سلامت باشید

آقای دکتر شهرام پازوکی: سلامت باشید. خداحافظ

آقای محمد اسماعیل صلاحی: خداحافظ