جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و رئیس شورای امور اقتصادی و توسعه ای این کشور در نشست بعد از ظهر روز سه شنبه این شورا در کاخ السلام واقع در شهر جده شرکت کرد.

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و رئیس شورای امور اقتصادی و توسعه ای این کشور در نشست بعد از ظهر روز سه شنبه این شورا در کاخ السلام واقع در شهر جده شرکت کرد.

رسانه های وابسته به عربستان از مشارکت ولیعهد این کشور در یک نشست اقتصادی خبر دادند.

به گزارش مشرق، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و رئیس شورای امور اقتصادی و توسعه ای این کشور در نشست بعد از ظهر روز سه شنبه این شورا در کاخ السلام واقع در شهر جده شرکت کرد.

در جریان این نشست در خصوص موضوعات اقتصادی و عمرانی رایزنی شد.

تصاویر مشارکت بن سلمان در این نشست نیز از سوی سایتهای خبری وابسته به عربستان به ویژه سایت العربیه منتشر شده به صورتی که به نظر می رسد بیشتر از آنکه خبر برگزاری نشست محوریت داشته باشد بر روی حضور بن سلمان در این نشست تمرکز شده است.

روزنامه های رژیم ولایت فقیه مدعی بودند که غیبت چندروزهء شاهزاده محمدبن سلمان از انظار عمومی و رسانه ها  مربوط به یک سناریوی تخیلی- فانتزی مرتبط با یک حادثه تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی بوده است. ورقپاره دروغپرداز کیهان  خیالپردازیهای مالیخولیایی  زیادی را در خصوص احتمال مجروحیت یا کشته شدن ولیعهد عربستان به راه انداخته بود.

منبع: مهر