شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » مقالات » تفرقه و اختلاف افكني بين اقوام ايراني؛ آخرين حربه نظام در آستانه سقوط جمهوري اسلامي

تفرقه و اختلاف افكني بين اقوام ايراني؛ آخرين حربه نظام در آستانه سقوط جمهوري اسلامي

به دنبال حوادث اخير در ايران  و بویژه درخواست خروج نیروهای سپاه قدس شاخه نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرکردگی قاسم غاصب سلیمانی از کشورهای منطقه خاورمیانه مانند سوريه ، لبنان و عراق و یمن همچنين خروج امريكا از برجام بی فرجام سردمداران نظام جمهوري اسلامي به شدت احساس ترس و وحشت كرده  و اين بيم و هراس را مي توان از   ميزان تهديداتي كه ايالت متحده امريكا و متحدانشان بر نظام وارد می کنند ارزیابی کرد؛ از سوی دیگر نظام تلاش می کند این ضعف در قوای خارجی را با افزایش میزان ميزان سركوب اعتراضات مسالمت آميز شهروندان در ايران جایگزین کند.

اینها نشانه هایی از علایم سقوط یک نظام دیکتاتوری و توتالیتر است.

اگرچه سردمداران و حاکمان دست و پا می زنند از ترفندهای مختلفی برای فریب افکارعمومی استفاده کنند (سخنرانی حسن روحانی در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه ها و تقدیر نمایشی از ورزشکاران بویژه بانوان ورزشکار که پیشتر مورد بی مهری و بی توجهی قرار داشتند ) اما باید یاداور شد ، این ترفندها کاربرد خود را از دست داده و نمایش فریب مردم رو به اتمام است و دستشان برای هموطنان بر ملاشده .

این روزها اما ترفندهای رژیم در آستانه سقوط ، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته : اينبار تلاش می کنند با پاشیدن بذر اختلاف و تفرقه میان اقوام مختلف ايراني مانند كرد، لر، بلوچ و ترک و عرب و به اهداف شوم خود برسند و اندکی زمان برای خود بخرند تا بلکه بتوانند راه چاره ای برای بقای نظام پیدا کنند؛ زهی خیال باطل .

پیام نگارنده

ملت غيور ايران هم اكنون بايد اختلاف ها را كنار گذاشته و به هدف مشتركشان كه همان رهايي از اين نظام جهنمي جمهوري زوري اسلامي است، برسند. رفع اختلافات قومي – عقیدتی تنها در شرایط دموکرات و پای صندوق های رأی امکان پذیر است.

نظامهای توتالیتر هرجا احساس خطر سقوط می کنند از طریق دامن زدن به اختلافات تلاش می کنند به راههایی برای بقای بیشتر خود بهره جسته و در این راه از هیچ اقدام مخربی در جهت تخریب همبستگی و اتحاد و همدلی شهروندان فروگذار نمی کنند.

سردمداران فاسد و غاصب  نظام و اين ديوان انسان ستيز  از طریق تقسیمات کشوری به اختلافات دامن زده و مانند نمایشی که در کارزون براه انداختند ، دست به سرکوب شهروندان می زنند. طی روزها و هفته های اخیر با بالاگرفتن موج اعتراضات در کازرون ، تعدادی از شهروندان توسط نیروهای سرکوب بسیج و ناجا بشدت سرکوب شده و عده ای هم بشهادت رسیدند ؛ این درحالی است که در یک نمایش ساختگی عده ای از اوباش را در نماز جمعه گرد هم آوردند تا نشان دهند مردم (نیروهای وابسته به دستگاه قدرت) با تقسیمات کشوری در این منطقه مخالفتی ندارند.

حاکمان جمهوری اسلامی در سکوت ، برخی از مناطق آزاد مانند جزیره کیش را به اجاره های طولانی مدت کشورهایی مانند چین و روسیه در آورده و اینطور که به نظر میرسد برای حفظ و بقای حاکمیت جبار و ضدانسانی خود ابایی ندارند کشور را به استعمار چین و روسیه در آورند.

بر ماست که با حفظ اتحاد و همبستگی ایران را آنطور که شایسته هر ایرانی است بسازیم و با عنصر اتحاد و همبستگی در راه رهایی وطن و کشورمان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

به امید ایرانی آباد و آزاد و مردمی که حقوق انسان در آن پاس داشته شود.

مقالات وارده ( آرام – ح)