جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » مقالات » شیر تو شیر

شیر تو شیر

30 ساعت از بازداشت آقای محمدحسین حیدری مدیرمسئول پایگاه خبری دولت بهار سپری شده است و این درحالی است که مادر و همسر وی همچنان از سرنوشت آقای حیدری بی اطلاع هستند.

با وجود پیگیری های صورت گرفته ، هنوز مشخص نیست که چه دستگاه یا نهادی و به چه اتهامی ، اقدام به بازداشت مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی دولت بهار کرده است؟

صبح روز یکشنبه (دیروز) ماموران لباس شخصی به خانه آقای حیدری و منزل مسکونی پدر همسر وی هجوم آوردند و پس از برهم ریختن وسایل منزل ، او را با خود بردند.

در برابر اعتراض پدر همسر آقای حیدری ، عوامل مزبور نه تنها هیچ مدرکی برای ورود و بازرسی منزل ارائه ندادند، بلکه تهدید کردند که وی و پسرش را هم بازداشت خواهند کرد.

برخی منابع از بازداشت مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی دولت بهار توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داده اند، هرچند که تا کنون صحت این ادعا بر خانواده آقای حیدری روشن نشده است.

نکته قابل تامل ، اظهار بی اطلاعی دادسرای فرهنگ و رسانه از بازداشت آقای حیدری است.

آقای محمدحسین حیدری روز 30 آبان ماه سال گذشته به دستور بازپرس شعبه 12 دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت و به مدت هشت روز مورد بازجویی قرار گرفت.

دربرگه احضاریه آقای حیدری اتهامات عجیب و غریبی نظیر تبلیغ علیه نظام ، توهین به مسئولان ، نشراکاذیب و افتراء به وی نسبت داده شده بود.

علی اکبر جوانفکر