چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بازسازی و واکاوی دلایل عمده حصر خانگی دکتر نورعلی تابنده قطب طریقت نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی

بازسازی و واکاوی دلایل عمده حصر خانگی دکتر نورعلی تابنده قطب طریقت نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی

علت حصر خانگی دکترنورعلی تابنده در این ایام چیست ؟ آیا صدور قرار بازداشت و حبس دکترنورعلی تابنده در کار بوده است؟ دلایل فشارها بر دکترنورعلی تابنده و پیروان طریقت گنابادی چیست؟ در اینجا این پرسشها را از زاویه ای دیگر مورد بررسی و مدّاقه قرار می دهیم.

💢توطئه از پیش طراحی شده

خبرگزای صوفیه در مطالبی با عنوان «اطلاعیه فوری» یکساعت پیش از وقوع حملات سازمان یافته به دراویش گنابادی در گلستان هفتم نوشت: « آغاز شمارش معکوس پایان رأفت اسلامی ».

👈شرح ماوقع؛
در ماههای منتهی به سال ۱٣۹۶ خورشیدی
سرانجامِ تلخ گلستان هفتم در شب ٣۰ بهمن ۱٣۹۶ که به حصر خانگی دکترنورعلی تابنده – قطب طریقت نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی – انجامید؛ به شائبه ها و تردیدها نسبت به خبر احتمالی «صدور یک حکم بازداشت» علیه ایشان دامن می زند. گفته می شود، دادستان شعبه سوم حکم جلب بزرگ دراویش یعنی دکتر نورعلی تابنده را صادر کرده بود و قصد داشتند او را بازداشت کنند.

👈مروری بر چند رویداد

1️⃣حضور چشمگیر دکتر نورعلی تابنده در مراسم درگذشت تنی چند از چهره های شاخص سیاسی – فرهنگی کشور در دوران انقلاب
شرکت دکتر نورعلی تابنده در مراسم ترحیم دکتر ابراهیم یزدی (شهریورماه ۱٣۹۶)
شرکت دکتر نورعلی تابنده در مراسم بزرگداشت آقای محمد بسته‌نگار(اوایل آذرماه ۱۳۹۶ )
شرکت دکتر نورعلی تابنده در مراسم ترحیم شادروان حسین شاه‌حسینی(۳ دی ۱۳۹۶ )
شرکت دکتر نورعلی تابنده در مراسم ختم مرحوم دکتر معین‌فر(۱۲ دی ۱۳۹۶)

2️⃣ روز درویش ؛ روز همبستگی و همدلی دراویش : سالروز ٣ اسفند ؛ «روز همبستگی و همدلی دراویش» ، این روز توسط دکتر نورعلی تابنده به «روز درویش» نام گرفت.

3️⃣دید و بازدیدهای نوروزی : به دیدارهای نوروزی دراویش گنابادی از سراسر ایران با دکتر نورعلی تابنده ، دید و بازدیدهای یاران همیشگی ایشان که از پیشقراولان انقلاب مردمی سال ۵۷ با وی بوده اند را بیافزایید تا دریابید، چه مقدماتی به تدارک زمینه های حبس منجر به حصر ایشان انجامید.

4️⃣گزارش روزنامه اطلاعات از رونمایی کتاب «يادنامه نور» : ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۶ ؛ مراسم رونمایی از کتاب «يادنامه نور» در محل انتشارات حقیقت ، مراسم رونمایی از کتاب «يادنامه نور» به مناسبت یکصدمین سالگرد رحلت حاج ملاعلی گنابادی نورعلیشاه ثانی با حضور دکتر نورعلی تابنده برگزار شد.
شاید مروری بر آنچه در این چند ماه بر بزرگ طریقت گنابادی گذشت، علائم عمده حملات نیروهای رادیکال درون حاکمیت با قطب طریقت صوفیانه و عرفانی گنابادی را برملا سازد و گواهی بر تاریخ امروز ایران باشد.

👈از مخاطبان عزیز دعوت می شود که این مستند را با دقت مشاهده نمایند :