سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » غلام بلبل : «امروز دشمن به دنبال ضربه‌زدن به جایگاه ولایت و شخص رهبری است»

غلام بلبل : «امروز دشمن به دنبال ضربه‌زدن به جایگاه ولایت و شخص رهبری است»

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای ملقب به غلام بلبل که به قول آقای بقایی گود زنبورک خانه را با تریبون بیدادگاه قضا اشتباه می گیرد و از آن جا سوت بلبلی می زند در دیدار با رئیس‌کل دادگستری و مسئولان قضایی ایالت خودمختار خراسان رضوی  با اشاره به اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های مسئول نسبت به تحرکات و وقایع موجود خاطرنشان کرد: جریان نفوذی که سال‌ها مورد حمایت دشمنان بود نیز نتوانست در مقابل چابکی سیستم اطلاعاتی و امنیتی ما به ویژه اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاری از پیش ببرد و این عزیزان تنها چند چشمه از این اشراف را نشان‌داده و دشمنان را بی‌حیثیت و بی‌اعتبار کردند.

محسنی‌اژه‌ای ادعا می کند: دشمنان پس از شکست‌های پی در پی در برابر مردم ایران به شرایطی رسیده‌اند که هر کاری که از دستشان بربیاید انجام خواهند داد، بنابراین نباید از حجم بالای تهدیدات و کارشکنی‌ها علیه ملت صبور ایران تعجب کرد.

معاون اول قوه قضائیه می گوید : امروز دشمن به دنبال ضربه‌زدن به عمود خیمه نظام یعنی جایگاه ولایت و شخص رهبری است و بر این اساس نهادهای انقلاب به ویژه قوه قضائیه در نوک پیکان حملات دشمن قرار گرفته‌اند.

بگفته وی یکی از دسیسه‌های دشمن در این زمینه  ایجاد جو بی‌اعتمادی در بین مردم و مسئولان است و مدعی می شود: دشمن با تمام توان و با به‌کارگیری تمام امکانات تبلیغی و رسانه‌ای به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است و چنین شرایطی نیازمند هوشیاری هرچه بیشتر مسئولان و وحدت و یکپارچگی بین مردم می‌باشد.فشارها به ویژه در مقطع کنونی علیه قوه قضائیه قابل پیش‌بینی بود چه آنکه دشمن هرگاه به دنبال ضربه‌زدن به نظام بوده سعی در حذف موانع خود داشته و بدیهی است که قوه قضائیه از بزرگترین موانع در برابر تهاجمات دشمن است.

وی با طرح این سؤال که در شرایط کنونی وظیفه ما چیست؟ می گوید : از مهمترین وظایف مسئولان شناسایی بسترهای تحریک و تهییج مردم و تلاش جدی و مضاعف برای حل مشکلات آنها و جلوگیری از سوء استفاد دشمن از این بسترهاست و در این زمینه نحوه مواجهه با این وضعیت بسیار مهم و نیازمند تدبیر و بصیرت است.