پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » تصویری » پیام پراهمیت #دکتر_سید_مصطفی_آزمایش به اولیای دم حادثه گلستان هفتم؛ شما نزد خدا مسئول هستید، تسلیم این صحنه سازیها نشوید.

پیام پراهمیت #دکتر_سید_مصطفی_آزمایش به اولیای دم حادثه گلستان هفتم؛ شما نزد خدا مسئول هستید، تسلیم این صحنه سازیها نشوید.

  روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۹۷ ، حکم سه بار قصاص محمدیاور ثلاث به وی ابلاغ شد. در پی اعتراض وی به حکم صادر شده ، پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع گردید.

📛انتشار تصویر راننده اتوبوس حوادث خیابان گلستان برای اولین بار

💢 دکترسیدمصطفی آزمایش حقوقدان ، اسلام شناس، مدیرمسئول انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر و نویسنده کتاب «پژوهشی نوین در ارتباط با قرآن مجید» در برنامه ای که خطاب به خانواده های جانباختگان حادثه ۳۰ بهمن در خیابان پاسداران تهران، ساخته شده، به واکاوی ابعاد حکم صادر شده توسط قاضی کشکولی پرداخته و از اولیای دم خواستار مداقه در قصاص درویش محمدیاور ثلاث شده است.

💢 این حقوق دان در بخشی از این برنامه گفت؛ قوه قضاییه برای ایجاد مصونیت از صدور حکم ناعادلانه سه بار قصاص و حبس ، دست اولیای دم را بخون بیگناهی آلوده می کند و بدین ترتیب با سلب مسئولیت از دستگاه قضایی ، مسئولیت ریخته شدن خون بیگناه را بدوش نمی گیرد.

💢 دکتر آزمایش در ادامه افزود؛ قاضی محمدی کشکولی ، در صدور حکم بی طرف نبوده و این حکم تحت فشار و متأثر از سخنرانی های ائمه جمعه و جماعات از تریبون های رسمی کشور صادر شده است.

💢 این اسلام شناس با اشاره به «عدم احراز وقوع جرم توسط مظنون »، خطاب به خانواده های جانباختگان گفت، اولیای دم شاهد عینی نبوده اند ، در دادگاه از شاهدان عینی حادثه دعوت نشده است، در حالیکه یکی از شاهدان عینی زنده است ، همچنین به آلت جرم نیز استناد نشده، و مظنون هم اتهامات وارده را قبول نکرده است در صورتی که تصویری که از راننده اتوبوس در دست است نشان می دهد که راننده قطعا آقای محمد ثلاث نبوده است، پس به هیچ عنوان امکان «احراز وقوع جرم توسط اقای ثلاث برای اولیای دم و قاضی» وجود ندارد.

💢 دکتر سید مصطفی آزمایش، نقایص دلایل شکلی و ماهوی دادگاه تشکیل شده برای آقای محمد یاور ثلاث را به شرح زیر بیان کرد؛

🔸 عدم بررسی و کارشناسی آلت قتاله توسط کارشناسان قوه قضاییه

🔸 تفاوت عمده در دو اتوبوس مورد اشاره آلاتی که در دادگاه ارائه شده (چوب و چماق و قمه) به هیچ عنوان توسط محمدیاور ثلاث مورد استفاده قرار نگرفته است.

🔸محمدیاور ثلاث از وکیلی تعیینی برخورد نبوده است.

🔸عدم بازپرسی عادلانه با حضور وکیل تعیینی

🔸 محمدیاور ثلاث در هر سه دادگاه ، کلیه اتهامات انتسابی را از اساس رد کرده است

🔸 چرا در دادگاه به ویدئوهای یگان ویژه حاضر در محل اشاره نشده است، در حالیکه در این موارد حتما فیلمبردار حضور دارد

🔸 چرا هیچ ویدئو و تصویری از صحنه رانندگی، پیاده شدن و زیر گرفتن مأموران موجود نیست

🔸 چرا قاضی کشکولی ویدئوهای یگان ویژه را در دادگاه مطالبه نکرده تا مورد رویت قرار دهد و بر مبنای آن حکم صادر شود

🔸اتوبوسی که بعدها بعنوان اتوبوس دیوانه در سطح شهر فیلمبرداری شده آثار گلوله بر جداره و شیشه های آن نمایان است.

🔸 اتوبوسی که محمدیاور ثلاث در آن سکونت داشته بدنه گلکاری و نقاشی شده و شیشه هایش با رنگ سفید نقاشی شده است.

🔸 آثار گلوله های ساچمه ای موجود – سلاح وینچستر مورد استفاده نیروهای ناجا – بر صورت محمدحسین حدادیان بیانگر چیست؟

🔸و شباهت راننده اتوبوس مرگ با موهای مشکی و پرپشت با وی چیست ؟

💢 این حقوق دان در ادامه خطاب به اولیاء دم گفت؛ دلایل بسیار زیاد دیگری وجود دارد که حکم آقای کشکولی را مخدوش می کند.

🔹حکم آقای کشکولی یک حکم قضایی صحیح نیست.

🔹 آئین دادرسی کیفری در آن رعایت نشده است.

🔹می خواهند محمد ثلاث را بکشند بالای دار برای اینکه ائمه جمعه خرسند شوند،

🔹 اینگونه اسلام ، قانون و وجدان نقض می شود. انسانیت نقض می شود

شما بعنوان اولیای دم موظفید تا از قاضی و قوه قضاییه بخواهید بر مبنای دلایل و براهین مشخص کنند چه کسی مرتکب سانحه منجر به فوت عزیزان شما شده است؟ به این شکل دروغین و جعلی نمی شود برای محمدیاور ثلاث حکم صادر کرد؟ ایشان را به چه عنوانی گرفته اند با چه کسی می خواهند تصفیه حساب کنند که می خواهند ایشان را اینگونه قربانی کنند؟ به اینها فکر کرده اید؟ عزیز شما عزیز همه بوده است .

آن سانحه اسباب تأسف همه مردم ایران شده است. افکار عمومی مردم ایران و جهان خواهان روشن شدن حقیقت است، نه اینکه قاتلین و آمرین مصون از هر گونه رسیدگی سر جای خودشان بمانند و یک شخص بیگناهی بدست شما بدار کشیده شود. به وجدان خودتان رجوع کنید شما نزد خداوند مسئول هستید، تسلیم این صحنه سازی ها نشوید ، بعدا خواب راحت از چشم شما گرفته میشود.

ویدیو با کیفیت بالا
🎥 https://t.me/DORRTV/34693
حجم کم
🎥 https://t.me/DORRTV/34694
📢 https://t.me/DORRTV/34695