پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » افشاگری » یکی از اخوان لاریجانی هم با جن‌گیرها و رمال‌ها در ارتباط بوده است

یکی از اخوان لاریجانی هم با جن‌گیرها و رمال‌ها در ارتباط بوده است

«دولت بهار» – سایت احمدی‌نژادی‌ها – اعلام کرده که با گذشت شش روز از پایان بازپرسی اسفندیار رحیم مشایی، سازمان اطلاعات سپاه برای ایجاد فشار روانی و اعتراف‌گیری از رئیس دفتر رئیس دولت دهم از «عباس غفاری» استفاده می‌کند. «دولت بهار» فیلمی درباره ارتباط باقر لاریجانی با غفاری که به جن‌گیری مشهور است منتشر کرده‌اند در بیان این معنا که یکی از اخوان لاریجانی هم با جن‌گیرها و رمال‌ها در ارتباط بوده است.

رادیو زمانه : عباس غفاری مشهور است به جن‌گیری و رمالی. سایت‌های نزدیک به محافل امنیتی پیش از این ادعا کرده بودند که او با اسفندیار رحیم مشایی برای پیش‌‌گویی رویدادهای سیاسی ایران در ارتباط بوده و با استفاده از این رابطه برخی پروژه‌های اقتصادی را به تصویب مسئولان دولت دهم می‌رسانده.

این سایت‌ها همچنین غفاری را متهم کرده بودند که به بهانه جن‌گیری و باطل کردن طلسم و جادو به عده‌ای از زنان نیز تجاوز کرده است.

«دولت بهار» فیلمی از سخنرانی مهدی کوچک‌زاده، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در دو دوره منتشر کرده. این عضو جبهه پایداری ادعا می‌کند که عباس غفاری با باقر لاریجانی، یکی از اخوان لاریجانی در ارتباط بوده است. به این ترتیب احمدی‌نژاد‌ها در پرونده بقایی، قاسم سلیمانی را با او هم‌پرونده کردند و حالا باقر لاریجانی را با اسفندیار رحیم مشایی هم‌پرونده می‌کنند.

مأموران امنیتی شامگاه شنبه ۲۶ اسفند اسفندیار رحیم ‌مشایی را دستگیر کرده‌اند. او پیش از بازداشت به منزل حمید بقایی،‌ معاون رئیس‌ دولت دهم رفته بود. بقایی به اختلاس از میلیون‌ها دلار پول دستی قاسم سلیمانی متهم است. او که به ۱۵ سال زندان محکوم شده در اعتصاب غذا به سر می‌برد.

مهران عبدالله‌پور،‌ وکیل مشایی به خبرگزاری صداوسیما گفته بود که علت دستگیری موکل اوُ آتش‌زدن حکم بقایی در برابر سفارت بریتانیا در تهران بوده است.

پیش از این غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه هم به ارتباط با رمالان و جن‌گیران متهم شده بود.