سئوال- چرا درویش کُش های داعشی- تکفیری اداره فرق و ادیان وزارت بدنام اطلاعات و برادران قاچاقچی گمنام اطلاعات سپاه پاسداران در رقابتی شگفت انگیز با “سنگ پا”، زبونانه زوزه میکشند؟؟!!
جواب- رزق و روزی و ساندیس و ساندویچشان در گرو این شغل سیاه است، وگرنه باید به گورستان بروند و زباله گردی کنند!
اما پیش از خواندن سطور زیر، وجدانهای بیدار را هشدار میدهیم که خواندن دومقاله منقولهء زیر از سایت موسوم به فرقه نیوز مورخ هفتم و هشتم فروردین ماه 1397 به همه قابل توصیه است، تا عده ای غافل و بازی خورده، خام طمعی و خوش خیالی را کنار بگذارند و با درک واقعیت نهاد این دشمنان گرگ صفت دیو سیرت اهریمن طینت صوفی کُشِ درویش ستیز، دنبال راه تعامل و آشتی با آنها نگردند! :
اقطاب مدرن گروهک مجذوبان در یک حرکت از قبل طراحی شده به بازی جدید روی آوردند. این بازی جدید با کارگردانی مصطفی آزمایش و تهیه کنندگی روح الله زم شروع شد تا گروهک مجذوبان بار دیگر با هدایت اقطاب مدرن با پوسته جدید فعالیت سیاسی و معاند خود را ادامه دهد و به تحریک و خط دهی دراویش مشغول شوند.
به گزارش فرقه نیوز؛ بعد از آخرین بیانیه دکتر نورعلی تابنده و اعلام برائت قطب صوفیه گنابادیه و بزرگان سلسله از گروهک مجذوبان، این گروهک بعد از چند روز تمرد و نافرمانی باتوجه به فشارهای درون فرقه ای مجبور به تعطیلی دکان سیاسی خود شد و در پیامی اعلام کرد 《 به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقیست 》گروهک مجذوبان با هدایت اقطاب مدرن، حکایت همچنان باقی خود را با وب سایت و کانال گلستان هفتم رونمایی کرد تا چهره حقیقی و معاند این گروهک برای مسئولین و دراویش سنتی به وضوح مشاهده شود.
سوال:چرا گروهک مجذوبان باوجود اعلام تعطیلی، کانال خود را همانند کانال های دراویش سنتی منحل نکرد؟
۱. انتقال اعضای واقعی خود به کانال گلستان هفتم با قرار دادن آدرس به بهانه اعلام برائت.
۲. این گروهک برای اعلام برائت از وب سایت و کانال گلستان هفتم نیاز به کانال مجذوبان داشت تا بزرگان سلسله نتوانند هجمه دوباره بر دراویش مدرن وارد کنند و این گروهک بتواند به راحتی پاسخگوی بزرگان سلسله و مسئولین باشد.
بدون شک حرکت سیاسی و معاند اقطاب مدرن گروهک مجذوبان و راه اندازی وب سایت و کانال گلستان هفتم پیام مهمی برای مسئولین به همراه دارد و این عزیزان باید متوجه حساسیت موضوع شوند و بدانند پتانسیل سیاسی و معاند گروهک مجذوبان به قدری بالا است که سازمان های اطلاعاتی استکبار به روی این افراد حساب ویژه ای باز کردند و تحت هیچ شرایطی تمایل به از دست دادن پیاده نظام خود ندارند.
باتوجه به تلاش های قابل تقدیر بزرگان صوفیه گنابادیه در چند وقت اخیر، از این عزیزان درخواست داریم هرچه سریع تر نسبت به این موضوع اقدامات لازم را به عمل آورند تا شاهد سوء استفاده اقطاب مدرن از دراویش نباشیم و حوادث تلخ خیابان پاسداران تکرار نشود و گروهی به نام این سلسله باعث بدنامی و تعطیلی مجالس نشوند.
سوال:به نظر شما چرا مصطفی آزمایش تاکنون هیچ اشاره ای به راه اندازی وب سایت و کانال گلستان هفتم نکرده است؟!
حجت الاسلام عبدالقادرهمایون کارشناس برتر فرق و ادیان در گفتگو با خبرگزاری فرقه نیوز با تشریح مساله فوق گفت: در ابتدا لازم است به این نکته توجه شود که هر فردی با هر مذهبی میتواند بر مبنای سلایق و فرهنگ شخصی خود انسانی اخلاق محور و دارای محاسن رفتاری باشد و این سلایق میتواند برخاسته از فطرت پاک و اصیل وی باشد و یا زاییده تفکرات مذهبی وی، یا به دلیل اغراض شخصی همچون نیاز به جلب توجه اطرافیان و حتی ریاکاری باشد.
با نگاهی اجمالی به کتاب مطالع الانوار از معتبرترین منابع تاریخی بهائیت و آنچه امروزه در عملکرد پیروان صوفیه وجود دارد بر هر صاحب عقل و خردی روشن میشود مسأله اخلاق در صوفیه و بهائیت صرفاً جنبه شعاری داشته و به راحتی میتوان گفت چیزی به نام اخلاق در این دو فرقه، فقط یک تاکتیک و روش در راستای همگرایی و جذب مسلمانها و پیروان سایر ادیان به این فرقه های پوشالی است. البته عملکرد زشت سران بابی و بهایی منحصر به کتاب مطالع الأنوار نیست و در منابع مختلف بهائیان ، داستان آن شرارتها وجود دارد و حتی در برخی از موارد همراه با ایجاد افتخار بوده است. مثلاً درباره یکی از فتنههایی که از سوی آنها در نزدیکی قائمشهر مازندران و در مکانی تحت عنوان قلعه شیخ طبرسی به وقوع پیوسته، میرزا جانی کاشی از بابیان برجسته در کتاب خود با نام نقطه الکاف، زوایای پنهانی از خوی غیر انسانی این فرقه را به صورت ناخواسته بیان و به این عمل بیشرمانه خود افتخار نیز میکند همانگونه که محمد ثلاث از فعالین گروهک مجذوبان در ابتدای دستگیری خود به جای اظهار ندامت و شرمساری ، قتل چندین مامور نیروی انتظامی را که حافظین صلح و امنیت برای جان و مال و ناموس مردم هستند برای خود افتخاری می دانست .
میرزاجانی کاشی در صفحه 161 کتاب خود، داستان حمله به روستایی بیپناه در نزدیکی مقبره شیخ طبرسی را آورده و مینویسد «حضرات جمعی رفتند و در شب یورش برده ، ده را گرفتند و یکصد و سی نفر را به قتل رسانیدند تتمه فرار کردند. ده را نیز حضرات اصحاب حق خراب کردند و آذوقه ایشان را جمعاً به قلعه بردند و یک تا از ایشان[ پیروان فرقه ] هم شهید نشد». پیروان بابیت و بهائیت به مردمی بی سلاح در یک روستایی حمله کرده و یکصد و سی نفر را در یک شب به قتل می رسانند و اعضای گروهک مجذوبان به مامورین بدون سلاحی که حافظ امنیت و صلح در جامعه هستند حمله می کنند و به صورت وحشیانه ده ها خانواده را داغدار از دست دادن عزیزانشان می نمایند و این همان خوی پشت پرده این فرقه هایی است که در ظاهر دم از اخلاق می زنند.
حجت الاسلام همایون در ادامه افزود: جنایات گروهک مجذوبان در خیابان پاسداران یکی از ده ها آشوب و فتنه این فرقه در طول سالیان گذشته است که به دلیل ساماندهی آن در پایتخت ، موج خبری را به همراه داشت و حمله به نمازگزاران مسجد النبی (ص) در شهر بروجرد، ایجاد مزاحمت های خیابانی و ایجاد زمینه و تدارک برای یک حمله گسترده در نزدیکی حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ، حوادث کوار ، ششده و فسا نمونه هایی دیگر از خشونت گرایی در بین صوفیان است و با مطالعاتی اندک و رصد میدانی، اقداماتی را ازسوی سران بابیه ، بهائیت و مدعیان درویشی و تصوف شاهد خواهیم بود که در طول تاریخ معاصر از امثال داعش، شبیه آنها را دیده ایم. وی با بیان این نکته که چگونه صوفیانی که روی تکفیریها را در قتل و خونریزی و جنایت سفید کرده اند میتوانند دم از اخلاق بزنند، تصریح کرد: به راحتی میتوان گفت برای افرادی که دارای علم و روحیه تحقیق هستند گمان اخلاق مداری در صوفیه و بهائیت مضحکهای بیش نیست و آنچه ذکر شد نمی از یم جنایات این دو فرقه به شمار میرود.