جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » هشدار در مورد اظهارات خطرناک و تفرقه افکن محمدرضا نقدی جنایتکار برعلیه دراویش و دکتر نورعل تابنده قطب سلسله گنابادی

هشدار در مورد اظهارات خطرناک و تفرقه افکن محمدرضا نقدی جنایتکار برعلیه دراویش و دکتر نورعل تابنده قطب سلسله گنابادی

 

هشدار در مورد اظهارات خطرناک و تفرقه افکن محمدرضا نقدی جنایتکار برعلیه دراویش و قطب دراویش در ملاقات با خانواده محمدحسین حدادیان که توسط لباس شخصیها با وینچستر و گلوله های ساچمه ای به قتل رسید!

سخنان خطرناک سردار جنایتکار نقدی به شرح زیر است:

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه با حضور در منزل شهید محمد حسین حدادیان از شهدای جنایت خیابان پاسداران با خانواده این بسیجی شهید دیدار و گفت و گو کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به نقش انگلستان در ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی گفت: این فرقه ها مأموریت­های راهبردی دارند و ایجاد تفرقه، تضعیف گرایش‌های سالم دینی، بدبین کردن دیگران به اسلام و استحاله‌­ فرهنگی جامعه را به عنوان برنامه­ بلندمدت اما آرام دنبال می کنند؛ از این گروه­ها استفاده تاکتیکی نمی­کنند و این‌ها برای استحاله و حرکت­های منافقانه نقش­ آفرین هستند تا جامعه را به سمتی که سران انگلیس می­‌خواهند سوق دهند.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه اینکه هرجا انگلیس با همین قواعد از این فرقه ­ها استفاده کرده سود بیشتری در مقایسه با استفاده از ارتش­ خودشان به دست آورده است.

سردار نقدی در ادامه با ذکر مثالی از این اقدامات پرسود انگلیسی گفت: شما ببینید وهابیت چه خدماتی به انگلیس کرده است. اگر چندین ارتش بودند نمی­توانستند چنین خدمتی که وهابیت کرده را انجام دهند یا فرقه ضاله­ بهائیت در ایران که در زمان پهلوی دوم همه ایران را اداره می‌کرد.

وی افزود: این شهدا و خون های پاک آنها برای رسوا کردن ماهیت این فرقه­ ها و توطئه­ های مربوط به آنان است. این‌ها خودشان را به عنوان فقیر و گوشه نشین جا می­زدند یا به اصطلاح خودشان اهل محبت یا جوانمردی هستند و با همین ترفندها خواستند در جامعه نفوذ پیدا کرده و افراد را فریب بدهند اما اوج خشونت خودشان را در این جنایت نشان دادند.

سردار نقدی با اشاره به شباهت منافقین و فرقه تابنده گفت: منافقین در دهه­ شصت دم از مسائل انسانی، آزادی و محبت به مردم می‌زنند و ادبیات منافقانه نرمی را اتخاذ کردند اما به افرادی که عکس امام را در مغازه داشتند یا افراد حزب اللهی دیگر حمله می‌کردند. خب نتیجه­ این عملکرد، ترور 17 هزار نفر بود.

وی ادامه داد: منافقین با این کار ماهیت خودشان را نشان دادند. خون­هایی شهدای بزرگی چون شهید دستغیب، شهید اشرفی اصفهانی و شهید مدنی توانست ماهیت این گروهک تروریستی را افشا کند. این نشانه­های کمک خداست که مؤمنین را از شر ستمگران و بدکاران نجات می­دهد و از همین جهت رسوا کردن این جریانات منحط، خون‌های پاکی چون خون شهید حدادیان را می­‌خواهد تا با هوشیاری مردم و مشخص شدن ماهیت فرقه‌ها کسی به آنها نزدیک نشده و از آنها فاصله گرفته شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به علت اصلی قتل این شهید بزرگوار اشاره کرد وگفت: این فردی که رهبر این فرقه است خودش نیز آمر قتل است. ما برای این ادعا دلایل حقوقی و نشانه­هایی داریم من جمله اینکه دوبار با این فرد مذاکره کردند که دستور بدهد تا هوادارنش و مریدانش از اینجا بروند اما او این کار را نکرد.

سردار نقدی با انتقاد از مذاکرات صورت گرفته با فرقه تابنده گفت: اصلا این مذاکره کار خوبی نبود وزارت کشور نباید با کسی که معبر می بندد و خلاف قانون کاری انجام می­دهد مماشات می کرد. با جرم آشکار باید سریعا برخورد می­کردند و نیازی به این حد از مدارا نبود.

وی با تقبیح مجدد مذاکره با این اشرار، به روشن شدن ماهیت اصلی این فرقه نیز اشاره و تصریح کرد: رفتار این فرقه در مواجهه با مذاکره، سندی برای محاکمه­ این جریان و رهبر آن شد و با این اسناد می­توانیم از خود تابنده شکایت کنیم و مراجع قضائی نیز موظف هستند رسیدگی کنند.

وی با رد برخی ادعاها که در تلاش است جوانان امروز را مایوس نشان دهد گفت: اتفاقاتی مانند حضور خودجوش هزاران جوان بسیجی در محل منازعه در خیابان پاسداران نشان می­دهد که جوان امروز زنده است و راه ولایت را می­رود و حتی قوی­تر از جوان دهه شصت که در جنگ بوده­ در صحنه است.

در این دیدار مادر شهید حدادیان ضمن مقصر دانستن شخص تابنده رئیس فرقه­ گنابادی ها گفت: زمانی که حرف از حضرت آقا می‌­شد، محمد خیلی ابراز علاقه به ایشان می­کرد. ما باید چشم و گوش بسته در مقابل ولی باشیم. خوشحالیم که از سه فرزند خود یکی را فدا کردیم و دو فرزند دیگر را هم در کف اخلاص می گذاریم و هر جا لازم باشد تقدیم می کنیم.