پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » زیر نظارت عالیه آخوندک تکفیری- داعشی موسوم به مهدی طائب، یک حلقه شیطانی زیر نام جعلیِ ” نشست «بررسی فرقه تصوف و دراویش» با حضور طلاب مبلغ(؟؟!!!) در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت زینب میناب” برگزار شد

زیر نظارت عالیه آخوندک تکفیری- داعشی موسوم به مهدی طائب، یک حلقه شیطانی زیر نام جعلیِ ” نشست «بررسی فرقه تصوف و دراویش» با حضور طلاب مبلغ(؟؟!!!) در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت زینب میناب” برگزار شد

 مشروح این نشست خمینی ستیز در حلقه شیطانی به نقل از سایت تکفیری- داعشی موسوم به فرقه نیوز به شرح زیر است:

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب:فرقه ها، سربازان پیاده نظام غرب هستند
«خانم صالحی پور»گفت: فرقه ها پیاده نظام غرب هستند و هر زمان و در هر جا ظاهر می شوند.
به گزارش فرقه نیوز؛ «خانم زهرا صالحی پور» در نشست «بررسی فرقه تصوف و دراویش» که با حضور طلاب مبلغ در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب برگزار شد، گفت: پشت پرده همه فرقه ها، یک اتاق فکر وجود دارد که باید مراقب تصمیمات و فعالیت آنها باشیم.
وی با اشاره به اینکه دین عامل وحدت اجتماعی حکومت است، بیان کرد: هر حکومت، به وحدت اجتماعی نیاز دارد، دشمنان نیز این مسئله را به خوبی درک کرده و برای آن برنامه دارند.
استاد حوزه تصریح کرد: دشمن می داند که برای از بین بردن جمهوری اسلامی باید دو مسئله را در میان مسلمانان ایرانی از بین ببرد که این دو مهم، «وحدت اجتماعی» و «ولایت فقیه» است.
وی با بیان اینکه امروزه دشمنان به اقوام و مذاهب مختلف در کشورمان به عنوان یک ظرفیت جهت سو استفاده، می نگردند، افزود: امروزه فرقه های خاص با ظاهر و آداب عجیب با جامعه انقلابی ایران مخالف و منتظر فرصت جهت سو استفاده از اقوام و مذاهب مختلف در کشورمان هستند که باید کاملا مراقب فعالیت های آنها باشیم.
وی در پایان با اشاره به نیاز طلاب مبلغ به چنین نشست هایی، اظهار داشت: این جلسات به طور پیوسته و در آینده ادامه خواهد داشت.