جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پیاده نظام موساد و نفوذیهای دشمن در دستگاه های امنیتی را بشناسیم!

پیاده نظام موساد و نفوذیهای دشمن در دستگاه های امنیتی را بشناسیم!

آخوند منقلی مهدی طائب با نقاب “فرقه نیوز” نقش پیاده نظام خائن موساد و سایر سرویس های جاسوسی را ایفاء مینماید.

پادوهای این مزدور بیگانه “ضددرویشهایِ داعشی تکفیری” پیشانی سیاه هستند که در تحمیل خشونت عریان به هموطنان بجان آمده لحظه ای فروگذار نمیکنند.

در ادامه دسیسه چینی برعلیه پیروان صادق تصوف و عرفان اسلامی و مکتب فقر و درویشی که خط مشی بنیانگذار انقلاب ضدسلطنتی درایران یعنی آیت الله سیدروح الله خمینی المتخلص به “هندی” بود به بیان لاطائلات شیطان شادکن ادامه میدهند!

بعد از حادثه تلخ #تروریستی #گروهک_مجذوبان و اعلام برائت بزرگان صوفیه گنابادیه از مجذوبان و اقطاب مدرن آنها،  موجبیداری عحیبی در بین صوفیه_گنابادیه به وجود آمد و باعث #طرد کامل این #درویش_نماها شد. بعد از آنکه بخش #تصوف فرقه نیوز با تعدادی از بزرگان #دراویش_سنتی به گفتگو نشست و قرار شد #فصل_جدیدی در تاریخ فرق و ادیان کشور آغاز شود، هجمه #اقطاب_مدرن آغاز شد و با دروغ به #خبرسازی روی آوردند! بعد از اتمام پروژه #خبرسازی، شاهد چهره جدیدی از #مصطفی_آزمایش بودیم! مصطفی آزمایش با انتشار کلیپی در صفحه شخصی خود و کانال #درتی_وی با عنوان #تفرقه و #دودستگی خواستار عدم #طرد #دراویش_مدرن توسط #دراویش_سنتی شد تا موج #بدنام کردن سلسله و #تعطیلی مجالس باعث محو پیاده نظام موساد نشود.

انتشار مستندات پشت پرده #اغتشاشات به حدی برای #اقطاب_مدرن گران تمام شد که با #خبرسازی سعی در #خنثی کردن بمب خبری فرقه نیوز شدند. روح الله زم با انتشار مطلبی بیان کرد دستگاه های #امنیتی با انتشار #چت_جعلی در حال پرونده سازی برای #مریدانش هستند در صورتی که این مستندات مربوط به #۲۱مهر۹۶ بود و اقطاب مدرن با انتشار این مطلب ناقوس رسوایی خود را به صدا در آوردند. باوجود آنکه حادثه تروریستی اخیر، یادآور خاطرات تلخی است ولی باعث #رسوایی و #طرد کامل گروهک مجذوبان و اقطاب مدرن آنها از جمله #روح_الله_زم و #مصطفی_آزمایش شد و امروز تمام #دراویش به این نتیجه رسیده اند که همین افراد با #خط_دهی گروهک مجذوبان باعث #بدنامی و #تعطیلی مجالس شدند.