جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » خطاب به همه کسانی که برعلیه درویشها یاوه بافی میکنند و اتهامهای پوچ و پوشالی به آنها میبندند: یا مستندات خودرا دربرابر چشم مردم رو کنید یا مردم باردیگر یقین میکنند که تکفیریهای داعشی امثال شما فرزند خَلَف پدرانتان نمیباشید!!

خطاب به همه کسانی که برعلیه درویشها یاوه بافی میکنند و اتهامهای پوچ و پوشالی به آنها میبندند: یا مستندات خودرا دربرابر چشم مردم رو کنید یا مردم باردیگر یقین میکنند که تکفیریهای داعشی امثال شما فرزند خَلَف پدرانتان نمیباشید!!

آخوند محسن اراکی داعشی تکفیری، آخوند احمد علم الهدی داعشی تکفیری، آخوند احمدخاتمی داعشی تکفیری و سایر پادوهای پیش پاافتادهء مزدور افسران روانیِ “جنگ نرمِ روانی” اتاق خالی از فکر ِ برنامه ریز و توطئه گر بر علیه دراویش اتهام های مجعول عجیبی از خود درمیکنند که مرغ بریان را دروسط سفره به خنده می اندازد. ازجمله محسن اراکی داعشی تکفیری میگوید:

ادعای ابلهانه آخوندک تکفیری داعشی محسن اراکی : مطالبه مردم از مسئولان محاکمه رئیس فرقه درویشی کذاست!

پرسش و پاسخ با آخوندک تکفیری داعشی محسن اراکی

سئوال از محسن اراکی داعشی تکفیری: چرا قطب درویشها باید محاکمه شود؟

جواب محسن اراکی داعشی تکفیری: برای این که یک عده یک اتوبوس را تهیه کرده بودند و صندلیهای آن اتوبوس را برداشته بودند و در آن اتوبوس شبها میخوابیدند!

سئوال از محسن اراکی داعشی تکفیری: خوب این چه ارتباطی با ضرورت محاکمه قطب دراویش پیدا میکند.

جواب محسن اراکی داعشی تکفیری: برای این که یک نفر (مجهول الهویت) بعداً همین اتوبوس را وقتی خالی از مسافران یا ساکنانش بوده برداشته و باآن به نیروهای پلیس حمله کرده و سه نفررا هلاک کرده!

سئوال از محسن اراکی داعشی تکفیری: ولی ارتباطش با قطب دراویش چیست؟

جواب محسن اراکی داعشی تکفیری:ارتباطش آن است که کسانی شبها دراتوبوس میخوابیدند تمثال قطب درویشها را در جیب بغل لباس خودشان داشتند!!

مورد دیگر

سایت های داعشی – تکفیری فتنه برانگیز و توطئه چین و دسیسه گر  وابسته به سپاه پاسداران  موسوم به فرقه صوفی/ فرقه نیوز/ خرقه صوفی… مدعی اند که غائله برپاشده در خیابان پاسداران برعلیه دراویش صلحجو و مهرپیشه توسط مصطفی آزمایش از طریق کانال خبررسانی “دُرّ تی وی” با همکاری با آقای روح الله زم و کانال تلگرامی “آمدنیوز” از طریق “اقطاب مدرن صوفیه در سایت مجذوبان نور” ؟!!! برپا شده است؟!

پاسخ مردم خبیر  به این پادوهای مزدور  داعشی- تکفیری فعال در شبکه های مجازی و اربابان دیوسیرتشان امثال مهدی طائب ها – رئیس قرارگاه به اصطلاح “عمار” و همپالکیهای منقلی شان- آن است که اگر سندی در این زمینه دارید تا بیست و چهارساعت دیگر ارائه کنید، و اگر ناتوان از ارائه اسنادی برای اثبات دعاوی پوچ و پوشالی و تکفیری خود بودید، مردم باردیگر یقین خواهند کرد که امثال شما جرثومه های فساد و افساد فرزند خَلَف پدرانتان نیستید!

مدرک فضاحت  آور ناظر بر دخالت مستقیم مهدی طائب در اداره و مدیریت “فرقه نیوز” به شرح زیر است:

الف- فایل صوتی مهدی مهدی طائب: صوفیه به موساد اسرائیل مربوطند (؟؟!!)

دوم- کانال تلگرامی “فرقه نیوز”: کانال های #آمد_نیوز و #درتی_وی به هر نحوی #دراویش دیگر را وارد بازی کنند تا نقشه جدید #موساد بعد از #سیرک_کارتونی پدر معنوی خود کلید بخورد(؟؟!!)

مدرک لجن پراکنیهای پوشالی و سراسر کذب  مربوط به فرقه نیوز بطور کامل به شرح زیر است:

باتوجه به پتانسیل بالای گروهک مجذوبان برای ایجاد اغتشاش و تهیه خوراک رسانه های معاند، اواخر شهریور امسال جلساتی بین اقطاب مدرن و سه تن از عوامل نفوذی برگزار شد تا گروهک مجذوبان با پشتیبانی از قبل طراحی شده به سیاه نمایی و اغتشاش بپردازد و فضای داخلی کشور را #ملتهب نشان دهد و #کلید اغتشاشات #جدید زده شود. بعد از اطلاع رسانی دراویش حقیقت طلب، تله های اطلاعاتی برای اقطاب مدرن توسط تیم #رصد پهن شد تا به صورت مستند این موضوع تایید شود.(؟؟!!)

در روز ۲۱مهر۹۶ با انتشار پیام های رد و بدل شده مصطفی_دانشجو به صورت مستند در کانال فرقه نیوز به افشاگری پرداختیم و از شروع پیاده کردن طرح های سه جانبه روح الله زم مصطفی آزمایش و گروهک مجذوبان خبر دادیم. اما مسئولین دو ماه بعد متوجه این موضوع شدند، زمانی که کسری نوری در تاریخ ۳دی۹۶ با خط دهی آمدنیوز در میدان انقلاب حضور پیدا کرد و شرایط بازداشت خود را فراهم کرد تا کمتر از ۵دقیقه خبر بازداشت وی در آمدنیوز منتشر شود و بار دیگر مهرتاییدی باشد بر اخبار و رصد بخش تصوف پایگاه خبری فرقه نیوز (؟؟!!)

در روز دوشنبه مورخ ۲۳ بهمن چندتن از اقطاب مدرن در خانه مصطفی دانشجو به بهانه دیدار با “مرادی” جمع می شوند تا به بررسی شرح وظایف اقطاب مدرن در فتنه جدید بپردازند و این موضوع را از زاویه های مختلف بررسی کنند. طی هماهنگی های پشت پرده روح الله زم با مصطفی آزمایش، خط دهی اولیه این اغتشاش از خارج کشور برای گروهک مجذوبان صورت گرفت و قرار شد کلید اغتشاشات جدید توسط دراویش مدرن به بهانه های مختلف زده شود و کانال های آمدنیوز و درتی وی به هر نحوی دراویش دیگر را وارد بازی کنند تا نقشه جدید موساد بعد ازسیرک کارتونی پدر معنوی خود کلید بخورد.

تکمله: در فرقه نیوز چنین آمده است:

بعد از اطلاع رسانی دراویش حقیقت طلب، تله های اطلاعاتی برای اقطاب مدرن توسط تیم رصد پهن شد تا به صورت مستند این موضوع تایید شود.(؟؟!!)

حسابی خیط شده اید و خودتان حالیتان نیست!

یک نصیحت مفت و مجانی:

ایادی شیطان پرست “فرقه نیوز” و “اطلاعات سپاه پاسداران!! بهتر است که زیاد روی آن به قول خودتان “دراویش حقیقت طلب” که قرار است در میان فقرای نیکدل “تور اطلاعاتی کذائی” پهن کنند؟!! حساب نکنید، و به فکر راهکارهای دیگری باشید!! همین!

العاقل یکفیه الاشاره