جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » تقدیر قوه‌قضاییه از ۵ فیلم جشنواره فیلم فجر !!

تقدیر قوه‌قضاییه از ۵ فیلم جشنواره فیلم فجر !!

معاونت اجتماعی قوه‌قضاییه از ۵ فیلم سی وششمین جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تقدیر و تجلیل کرد.
تسنیم: معاونت اجتماعی قوه‌قضاییه از ۵ فیلم سی وششمین جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تقدیر و تجلیل کرد.

 سومین جشنواره تقدیر از آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیرانه، صبح امروز با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه، هیئت داوران معاونت اجتماعی جمعی از سینماگران در فرهنگستان هنر برگزار شد.

در این مراسم از لادن ژاوه‌وند برای بازی در فیلم مغز‌های کوچک زنگ زده، روح‌الله حجازی کارگردان اتاق تاریک، علی قائم‌مقامی تهیه کننده جشن دلتنگی، سید محمود رضوی و بهروز شعیبی تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی دارکوب، سعید سعدی و هومن سیدی تهیه کننده و کارگردان فیلم مغز‌های کوچک زنگ زده، خسرو معصومی و پدرام شریفی کارگردان و بازیگر فیلم سینمایی کار کثیف تقدیر و تجلیل کرد.

لادن ژاوه‌وند پس از دریافت لوح تقدیر و تندیس این جشنواره اظهار کرد: من تا حالا بازیگر نبودم، اما نیم قرن کارتن خواب بودم و خوشحالم که برای پیشگیری از آسیب‌ها، تجربیاتم را در اختیار می‌گذارم.

علی قائم مقامی کارگردان فیلم سینمایی اتاق تاریک نیز پس از دریافت جایزه خود گفت: خوب است که این فیلم در جشن قوه‌قضاییه دیده شد، چون اصلا در جشنواره فیلم فجر دیده نشد و انگار نه انگار که وجود دارد.

پدرام شریفی بازیگر فیلم کار کثیف نیز پی از دریافت جایزه اظهار کرد: ارزش هر جایزه‌ای به هیئت داوران آن است و خیلی خوشحالم که از این هیئت داوران جایزه دریافت کردم.

خسرو معصومی کارگردان کار کثیف نیز گفت: فیلم کار کثیف و سایر فیلم‌هایم هنوز در جشنواره فیلم فجر روی سیمرغ را به روی خود ندیده و امروز برای من روز بزرگی است.