پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » حقوق بشر » طرح نظام حاکم بر ایران علیه سلسله دراویش گنابادی و اساس مکتب تصوف و عرفان در ایران

طرح نظام حاکم بر ایران علیه سلسله دراویش گنابادی و اساس مکتب تصوف و عرفان در ایران

به گزارش شبتاب نیوز، نظام حاکم بر ایران که سالهاست به دنبال برچیدن دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی در ایران می باشد، از بهمن ماه امسال این طرح را که در سالهای پیش شکست خورده بود، مجددا به اجرا درآورد.

پس از جوسازیها و بحران آفرینیهایی که از اواسط بهمن ۱۳۹۶ علیه دراویش گنابادی در منطقه گلستان هفتم خیابان پاسداران تهران آغاز شد، اینک این طرح شوم نظام حاکم بر ایران به منظور بر چیدن دراویش گنابادی از سراسر کشور  وارد مرحله ای بسیار جدی و خطرناک شده است.

پلیس و قوه قضائیه دراویش بازداشت شده را در ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ فقط در شکنجه گاه های زندانهای اوین، فشافویه، قرچک و… شکنجه نمی کنند، بلکه خیابانها و محلات مختلف تهران را نیز در برابر چشم عموم مردم و برای ارعاب عموم مردم ایران تبدیل به شکنجه گاه دراویش گنابادی کردند.

اسناد متعدد شامل چند قطعه فیلم که در شبکه های اجتماعی انتشار یافته دلایل محکمی بر نقض عموم کنوانسیونهای بین المللی رعایت حقوق بازداشت شدگان و زندانیان است.

فیلم شماره ۱

فیلم شماره ۲

فیلم شماره ۳

فیلم شماره ۴

این مدارک و اسناد به روشنی نقض فاحش حقوق بشر و حقوق شهروندی مردم ایران را توسط ماموران پلیس و نیروهای امنیتی و ضابطین قضایی به اثبات می رساند.

فیلم تکان دهنده، آثار بجا مانده از حملات وحشیانه خونین گسترده به دراویش گنابادی مورخ۳۰ بهمن۹۶ و تعرض به منازل مسکونی در گلستان هفتم

سردار رحیمی مورخ ۲ اسفند ۱۳۹۶ در صدا و سیمای نظام حاکم بر ایران صریحا اعلام کرد که ما می توانستیم دراویش را با شلیک «آر . پی . جی » از پا درآوریم.

سردار باقری رئیس ستاد نیروهای مسلح ایران از جمله صاحب منصبانی است که اظهار داشت با دراویش با خشونت بسیار رفتار خواهد شد.

یاداوری می شود که پس از صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش بس در منطقه غوطه شرقی در سوریه مورخ یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶، آقای باقری اظهار داشت که رژیم ایران و سوریه به اجرای قطعنامه آتش بس در غوطه شرقی متحد نخواهند شد و به پاکسازی آن منطقه ادامه خواهند داد.

آقای احمد علم الهدی مورخ ۴ اسفند ۱۳۹۶ در مشهد گفت که درویشی یک فرقه انگلیسی است که باید از ایران برچیده شود.

نوری همدانی و مکارم شیرازی مورخ ۵ اسفند ۱۳۹۶خواهان سختگیری و برچیدن مکتب درویشی از  ایران و انحلال سلسله گنابادی از سراسر کشور  شده اند

روزنامه های کیهان و وطن امروز و جوان وابسته به محافل امنیتی و سپاه پاسداران مورخ دوم و سوم اسفند ۱۳۹۶ از برچسب جدید «دراویش داعشی» استفاده کرده اند تا دراویش را داعشی و تروریست و ضروری المحاء خوانده و راه را برای قتل عام و برچیدن آنها از سراسر ایران هموار کنند.

عموم امام جمعه های شهرها و شهرستانهای کشور در خطبه های نماز جمعه مورخ ۴ اسفند ۱۳۹۶ با شدیدترین وجهی علیه دراویش گنابادی صحبت کرده و آنها را مجرم معرفی نموده و خواهان صدور حکم اعدام در قبال آنها و برچیدن درویشی از ایران شدند.

یکی از امام جمعه های تهران به نام کاظم صدیقی در سخنرانی که برای بسیجیان و نیروهای سرکوبگر در روز یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ انجام داد، گفت که باید دست و پای دراویش را قطع کرد و یا آنها را اعدام نمود.

 

گروههای بسیجی نیز به شکل سازمان یافته به خیابانها فرستاده می شوند تا علیه درویشی، پیروان مکتب درویشی و قطب درویشان گنابادی شعار بدهند. آنها در این شعار ها از برچسب «داعشی» علیه درویشان استفاده میکنند و خواهان اعدام آنها هستند.

 

صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه نیز مورخ  ۷ اسفند ۱۳۹۶ گفت؛ که به دادستان تهران و دادگستری دستور داده که در اسرع وقت متهمان را به مجازات برسانند.

 

همه این پرونده سازیها و اتهام زنیها خبر از توطئه بزرگی بر علیه پیروان طریقت و عرفان می دهد که به طرز پیچیده ای توسط نظام حاکم بر ایران طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم مورخ ۷ اسفند ۱۳۹۶ پاسداری به اسم حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گفتگو با این خبرگزاری، اتهام جدیدی را مطرح کرد و از کشف ردپای عوامل داخلی و خارجی در اتفاقات خیابان «گلستان هفتم» خبر داد و مدعی شد که یک سری از عوامل داخلی و خارجی درویشان را حمایت و هدایت می کنند تا با پلیس و نیروهای امنیتی درگیری ایجاد کرده و نظم کشور را بر هم زنند.

 

سعی رسانه های وابسته به سپاه پاسداران در مرتبط کردن تمامی اتفاقات و حوادث اخیر به خارج از کشور و در نهایت به دکتر سید مصطفی آزمایش مسئول انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر و القا این امر که تمامی این اتفاقات با هدایت وی انجام شده است.

 

 

 

پیش از این نیز سایر مقامات رده بالای نظام مدعی شده بودند که هدف از فعالیتهای دراویش القا این شبهه به کشورهای خارجی است که «رژیم ایران کنترل خود را نسبت به حفظ نظم در جامعه از دست داده است و دچار عدم ثبات امنیتی گشته است»، و به همین دلیل بسیاری از نمایندگان مجلس نیز مانند حسن نوروزی با وابسته خواندن دراویش به انگلستان و آمریکا خواهان اعمال اشد مجازات علیه پیروان آنها و برچیدن مراکز آنها در سراسر کشور شدند.

جدیدترین و خطرناکترین موضع گیری علیه دراویش گنابادی در روز ۸ اسفند ۱۳۹۶ توسط محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان شد که گفت: خواسته ما این است که رییس فرقه دراویش گنابادی محاکمه شود

 

فضاسازیهای سپاه پاسداران در سایت فارس نیوز برعلیه تصوف و عرفان اسلامی و طریقت فقر و درویشی نعمت اللهی گنابادی به منظور فراهم کردن مقدمات سرکوبهای گسترده دراویش در سراسر کشور

رئیس پلیس تهران مورخ ۱۰ اسفند خود را در جایگاه قاضی و دادگاه قرار داده و برای متهمین حکم اعدام صادر می کند، وی در مصاحبه با خبرگزاری سپاه پاسداران «فارس نیور» گفت؛ با هماهنگی با دستگاه قضایی “عامل” جنایت خیابان پاسداران تا پایان سال به دار مجازات آویخته میشود.

ادامه فضاسازیهای سازمان تبلیغات اسلامی در سایت حوزه علمیه قم «رسانیوز» برعلیه تصوف و عرفان اسلامی و طریقت فقر و درویشی نعمت اللهی گنابادی به منظور فراهم کردن مقدمات سرکوبهای گسترده دراویش در سراسر کشور

دروغ پراکنی های مفتضحانه برای پرونده سازی و مرتبط کردن بیش از ۸ میلیون درویش گنابادی به اسرائیل و دیگر کشورهای خارجی، به منظور فراهم کردن مقدمات سرکوبهای گسترده دراویش در سراسر کشور

این بار  عکسهای نشست سالانه جامعه بین المللی حقوق بشر آلمان(IGFM) که در تاریخ ۶ تا ۸ فرودین ۱۳۸۹ در«شهر بن آلمان» برگزار شده را به عنوان نشست دکتر آزمایش و آقای پهلوی در «حیفای اسرائیل» منتشر کرده اند! 

 

در ادامه فضاسازیها علیه دراویش گنابادی به منظور برچیدن و سرکوب آنها در سراسر کشور، سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران مورخ ۱۱ اسفند در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: باید با سرعت عاملان اتفاق خیابان پاسداران را به اشد مجازات به نحوی رساند که دیگر کسی خواب چنین برخوردهایی را نبیند….

دروغ پراکنی های رئیس پلیس تهران مورخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ برای پرونده سازی علیه دراویش و سرکوب گسترده آنها در سراسر کشور

 

ادامه دروغ پراکنی ها و فضاسازیها علیه دراویش گنابادی برای پرونده سازی و سرکوب گسترده آنها در سراسر کشور، این بار توسط دادستان تهران مورخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

 

ادامه حمله و هجوم بیرحمانه به اساس مکتب تصوف و درویشی و عرفان اسلامی، توسط اطلاعات سپاه پاسداران به منظور سرکوب گسترده و برچیدن دراویش گنابادی در سراسر کشور​/ مورخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

 

یکی از دراویش بازداشتی با نام محمد راجی که از سرداران جانباز سپاه در دوران هشت ساله جنگ ایران و عراق بود “در اثر ضربات وارده در حین بازجویی در بازداشتگاه پلیس” کشته شد.

«تهدید نیروی انتظامی برای دفن شبانه محمد راجی»؛ خانواده راجی مخالفت کردند

دختر محمد راجی، درویش گنابادی که در دوره بازداشت جان خود را از دست داده است، در گفت‌وگو با رادیو فردا خبر داد که مأموران نیروی انتظامی با تهدید خانواده آقای راجی، خواستار «دفن شبانه» جسد او شده‌اند اما خانواده راجی با این خواسته موافقت نکرده‌اند.

تهدید دکتر سید مصطفی آزمایش سخنگوی دراویش گنابادی در خارج از کشور و مسئول انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر توسط سازمان تروریستی سپاه قدس نظام حاکم بر ایران

سپاه قدس که نهاد تروریستی نظام حاکم بر ایران در خارج از کشور می باشد با ساخت فیلمی در مورد دراویش گنابادی و نسبت دادن لیدر شیپی اعتراضات اخیر مردم در ایران به دکتر سید مصطفی آزمایش عملا وی را تهدید کرده اند.

 

روز سه شنبه  ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ آقای دکتر نورعلی تابنده قطب دراویش سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی در یک پیام صوتی از«حصر کامل» خود در منزل مسکونی اش پرده برداشت.

لازم به ذکر است که پیش از این، گزارش تایید نشده ای از وجود یک حکم جلب قضایی بر علیه ایشان خبر داده بود.