جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » خیزش احمدی‌نژاد و ملت ایران/ به قلم محمد جوادی

خیزش احمدی‌نژاد و ملت ایران/ به قلم محمد جوادی

یادداشت محمد جوادی، 27 بهمن 1396 –
خیزش احمدی‌نژاد و ملت ایران دولت بهار: اطمینان دارم خون شهیدان این انقلاب پایمال نخواهد شد و این خون مجددا خواهد جوشید. شهید تهمت، شهید ترور شخصیت، شهید زنده‌ و خادم ملت به زودی زود بپاخواهد خواست و ظلم، فساد و تبعیض را به کوری چشم دشمنان این ملت نابود کرده و ملت ایران را به قله‌های پیشرفت و سربلندی رهنمون خواهد ساخت.

دولت بهار/ محمد جوادی: انقلاب خمینی(ره) از خرداد ۴۲ نهالی بود که با خون بهترین فرزندان این سرزمین آبیاری شد و در بهمن ۵۷ به ثمر نشست. در هشت سال دفاع مقدس ملت سرافراز ایران پاک‌ترین جوانان خود را برای حفظ و پایداری این انقلاب هدیه داد تا آن نهال را به درختی تنومند تبدیل کرد.

از یکسو انقلاب و مردم با هم رشد کردند و از سوی دیگر علف‌های هرز نیز خود را به دور این درخت پیچیده و بالا کشیدند. علف‌هایی که بارها و بارها توسط ملت و امام امت هرس شد و نتوانست مانع رشد درخت تنومند انقلاب اسلامی شود.

پس از رحلت حضرت امام (ره) و آمدن دو دولت سازندگی و اصلاحات، مدیران تکنوکراتِ یقه سفیدِ ریشدار، بیش از آنکه به فکر انقلاب و مردم باشند، با کلیدواژه‌های استوانه انقلاب، ذخائر انقلاب و ژن‌های خوب، عملا تیشه به ریشه انقلاب زده و علف‌های هرز را رشد و نمو دادند تا خرداد ۸۴ که فرزندی از فرزندان خمینی(ره) ظهور کرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطار انقلاب را به ریل اصلی بازگرداند.

فرزند ملت دخائر خودخوانده انقلاب را کنار زد و مدیران کشور را از همان طبقه‌ی ساده‌زیست، بی‌ادعا و شهید داده‌ برگزید. همچون خمینی(ره) علف‌های هرز را قطع و استعدادهای ملت ایران را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شکوفا کرد.

پیشرفت‌های شگفت‌انگیز هسته‌ای، پزشکی، نانوتکنولوژی، موشکی، فضایی و خدماتی چون مسکن مهر، پرداخت یارانه، کمک به محرومان و سفرهای استانی به دورترین نقاط ایران تنها بخشی از صدها دستاورد حرکت قطار انقلاب در ریل اصلی‌اش بود.

خانواده شهدای انقلاب با دیدن این شرایط شادمان از نتیجه‌ی ایثار و ازخودگذشتگی خود و فرزندانشان بودند و دشمن هر روز بیش از گذشته مایوس و ناامید از توقف انقلاب اسلامی ملت خمینی (ره) می‌شد.

تا آنکه استوانه‌ی خود خوانده که در حال فروریختن بود، پروژه انحراف آن مرد را کلید زده و سناریوی ترور شخصیت احمدی‌نژاد را آغاز کرد. پروژه‌ای که در کوتاه‌ترین زمان ممکن علف‌های هرز را دوباره بر درخت انقلاب پیچاند و با سرعت باورنکردنی خود را به شاخه‌ها و میوه‌های آن رساند. میوه‌های هسته‌ای، فضایی، پیشرفت‌های پزشکی، موشکی، مسکن مهر و حتی یارانه را خشکاند و با تیشه‌ی برجام در حال قطع تنه درختی است که خون میلیونها شهید برای برپایی آن ریخته شد.

از سوی دیگر دستگاه قضایی همچون آفتی به جان درخت انقلاب افتاده، ملت و خادم آنها را از دو سو مورد حمله خود قرار داده است. ۱۶ میلیون پرونده قضایی که هر کدام حداقل دو نفر از جمعیت کشور را به خود مشغول می‌کند از یکسو، پرونده بقایی، مشایی، جوانفکر و سایر اطرافیان انقلابی‌ترین و ضد صهیونیسم‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ کشور از سوی دیگر در حال تضعیف جبهه انقلاب است.

و از سمتی دیگر استقرار دولت رکود و بیکاری در دو انتخابات کنترل‌شده بین بد و بدتر شرایط اقتصادی مردم را به سمت و سویی کشانده که از ایثارگری‌های خود در برپایی انقلاب اسلامی پشیمان شده و قطارانقلاب را در بی‌راهه‌های ظلم و خودبینی رها کنند.

اما بیداری امت شهیدپرور ایران و خون شهدایی که انقلاب اسلامی را آبیاری کرده اند، اجازه نخواهد داد تا علف‌های هرز و آفت‌های تکثیریافته بیش از این خودنمایی کنند. زمان آن فرا رسیده تا ملت خمینی(ره) بپاخیزند، مجددا انقلاب را به مسیر اصلی بازگردانده، ریشه‌ی مفسدان و ظالمان را قطع کرده و رشد و شکوفایی استعدادهای خود را از سر بگیرند.

اطمینان دارم خون شهیدان این انقلاب پایمال نخواهد شد و این خون مجددا خواهد جوشید. شهید تهمت، شهید ترور شخصیت، شهید زنده‌ و خادم ملت به زودی زود بپاخواهد خواست و ظلم، فساد و تبعیض را به کوری چشم دشمنان این ملت نابود کرده و ملت ایران را به قله‌های پیشرفت و سربلندی رهنمون خواهد ساخت. ان شاء الله