پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » برانگیخته شدن احساسات مردم الجزایر: امیرموسوی دیپلمات نیست، بیشعور است! اورا اخراج کنید و روابط دیپلماتیک با نظام حاکم بر ایران را متوقف نمائید!!

برانگیخته شدن احساسات مردم الجزایر: امیرموسوی دیپلمات نیست، بیشعور است! اورا اخراج کنید و روابط دیپلماتیک با نظام حاکم بر ایران را متوقف نمائید!!

افکار عمومی الجزایر نسبت به کج خُلقی یکی از عجایب المخلوقات موسوم به امیرموسوی- که به عنوان دیپلمات ارشد در جاسوسخانه رژیم ولایت فقیه در الجزیره مستخدم است؟!- ابراز واکنش کرد: این مردک را از خاک الجزایر بیرون بیندازید؟!!

در پی هتک حرمت سرکار خانم “انیسه بومدین” -همسر رئیس‌جمهوری فقید الجزایر،  هواری بومدین- احساسات مردم الجزایر برانگیخته شد و کاربران فضای مجازی در الجزایر یک صدا خواهان اتخاذ سیاست قاطع مسئولان سیاست خارجی کشور خود در قبال گستاخی های لمپنهای جاسوسخانه ایران در الجزایر شدند!!

به گزارش خبرنگار العربیه در الجزایر پس از آنکه انیسه بومدین با مخالفان رژیم جمهوری اسلامی ایران اعلام همبستگی کرد رایزن فرهنگی ایران در واکنش به آن در صفحه فیسبوک خود با انتشار عبارت‌های ناشایست و توهین آمیز به شدت به خانم بومیدن حمله کرد و گفت:« اگر آقای بومدین زنده می‌بود به زن خود که همراه با گشادهای ذلیل به روی افتاده موضع گرفته است، چه خواهد گفت».اظهارات رایزن فرهنگی ایران در الجزایر احساسات مردم این کشور را جریحه دار کرد و موجی از نفرت و خشم عمومی را به ویژه در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی برانگیخت تا جایی که بعضی خواستار طرد این دیپلمات ایرانی از کشورشان شدند.
انیسه بومدین اخیرا با اعلام همبستگی خود با اپوزسیون ایران به مناسب برگزاری نشست مخالفان رژیم جمهوری اسلامی در پاریس آرزو کرد روزی فرا برسد که این رژیم سقوط کند و به جای رئیس جمهور کنونی ایران یک زن رهبری کشور را به دست بگیرد و آن زن « مریم رجوی» رئیس شورای ملی مقاومت باشد.واکنش دیپلمات ایرانی به اظهارات بومدین واکنش‌های گسترده‌ای در بین مردم الجزایر داشت که آن را « دست اندازی به شخصیات‌های الجزایری و دخالت غیر قابل قبول در مواضع آنها دربارۀ سیاست‌های ایران دانستند و انتقادهای گسترده‌ای را به ویژه در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت و بعض از فعالان در واکنش به آن با تهیه طوماری خواستار طرد « امیر موسوی» از کشورشان شدند.