پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » دکتر سید مصطفی آزمایش؛ فرازمینیان مامور خود را به جنگ با جبار می فرستند و می گویند «برو و نترس که ما ترا حمایت می کنیم»

دکتر سید مصطفی آزمایش؛ فرازمینیان مامور خود را به جنگ با جبار می فرستند و می گویند «برو و نترس که ما ترا حمایت می کنیم»

#بحثی_درباره_كائنات_فضا ـ بخش ۴۹
دکتر سید مصطفی آزمایش نویسنده کتاب «پژوهشی نوین در ارتباط با قرآن مجید» و مدیر مسئول «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» در ادامه سلسله برنامه های تصویری خود که برای پخش در اختیار شبکه جهانی «دُرّ تی وی» قرار میگیرد، در ادامه مبحث “انتظار ظهور” و نظارت فرازمینیان بر زمین گفت؛ کسانی که از سوی فرازمینیان برای انجام ماموریتهای ویژه الهی به منظور «در هم شکستن جبارانی که مردم را به استضعاف کشانده اند»، برگزیده می شوند، در اکثر موارد خود نیز نمی دانند که ماموریتی الهی به آنها واگذار شده است و اصولا توقعی هم ندارند، به آنها گفته می شود که «برو و نترس که ما حمایتت می کنیم». و با مشاهده این حمایت فرازمینیان از مامور خود است که سیستم جبار با آن همه امکانات به وحشت و هراس می افتد.
 
این اسلام شناس در بخش دیگری از این برنامه با بیان این که « یکی از ماموران الهی حضرت ذوالقرنین کوروش کبیر بود که به شرق و غرب عالم برای به انجام رساندن ماموریتهای الهی سفر می کرد و پشت جباران را به خاک می مالید»، گفت؛ حضرت ذوالقرنین کوروش کبیر در سفرهایش به گروهی برخورد که قرآن در مورد آنها می گوید؛ «حَتَّىٰ إِذَا بَلَغَ بَيْنَ السَّدَّيْنِ وَجَدَ مِن دُونِهِمَا قَوْمًا لَّا يَكَادُونَ يَفْقَهُونَ قَوْلًا»، یعنی کوچکترین جای امیدی نیست که این قوم چیزی بفهمند، و این مثال جبارانی است که مشاهده می کنند مردم روی دیوارهای کشور دائما شعار می نویسند که آنها را نمی خواهند. و مامورانشان به آنها اطلاع می دهند که وضعیت تغییر کرده و یک انرژی در جامعه، کسانی را که شما سالها به استضعاف کشانده ای و گورخواب کرده ای به حرکت درآورده است، ولی متاسفانه جبار اینها را میبیند و می شنود و خود را به ندیدن و نشنیدن می زند و این جاست که قرآن می فرماید، دیگر هیچ امیدی به این قوم نیست.
 
نویسنده کتاب «پژوهشی نوین در ارتباط با قرآن مجید» با اشاره به داستان قوم عاد و ثمود و فرعون افزود؛ این داستانها افسانه نیست و این گونه نمی باشد که جباران گمان کنند که با کنترل تمامی حفره های امنیتی می توانند مانع از جوش و خروش این انرژی خشم و عصیان فروخفته در جامعه شوند، قطعا این انرژی به جوش و خروش در می آید، ولی مرحله به مرحله پیش خواهد رفت، با شعار نویسی و حرکتهای اجتماعی آغاز و در نهایت صاعقه ای کاخ جبار را ویران خواهد کرد و این قانون هستی است.
 
دکتر سید مصطفی آزمایش در ادامه گفت؛ مسئولیت و وظیفه ماموران الهی مصداق حضرت ذوالقرنین کوروش کبیر، ابراهیم و موسی در هر زمان تا هنگام فرارسیدن «یوم الله»، بیداری و باز کردن زنجیرها از دست و پای مردمی است که توسط جباران به استضعاف و بردگی کشیده و گورخواب شده اند و حقوق شهروندی آنها سلب شده است. فرازمینان ماموران خود را به جنگ با جباران می فرستند و به آنها می گویند «برو و نترس که ما ترا حمایت می کنیم». و با مشاهده این حمایتِ فرازمینیان از مامور خود است که سیستم جبار با آن همه امکانات به وحشت و هراس می افتد و به مانند فرعون در واپسین لحظات سر از موج بیرون می آورد و می گوید ایمان آوردم که البته دیر است.