شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » درگیری سپاه با “داعش”منجر به کشته شدن سه عضو سپاه پاسداران و دستگیری ۱۶ “داعشی” شد!

درگیری سپاه با “داعش”منجر به کشته شدن سه عضو سپاه پاسداران و دستگیری ۱۶ “داعشی” شد!

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعات جدیدی از عملیات صبح امروز علیه یک “تیم داعش” در غرب کشور را تشریح کرد.

 به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم،  ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ – پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران طی سخنانی درباره عملیات امروز سپاه در غرب کشور، گفت: صبح امروز و پس از چند روز رصد تیم‌های اطلاعاتی قرارگاه نجف اشرف سپاه، عملیات مقابله با یک تیم  21نفره داعش در غرب کشور آغاز شد.با آغاز عملیات محل استقرار تیم توسط سپاه محاصره شد و در این عملیات 16 نفر از اعضای این تیم توسط نیروهای سپاه دستگیر شدند.همچنین در این عملیات تعدادی از اعضای این تیم  توسط سپاه به هلاکت رسیدند البته دو تن از اعضای آنها نیز متواری شده و هم‌اکنون در محاصره نیروهای سپاه قرار دارند.در جریان این عملیات و در درگیری با این تیم 3 تن از اعضای سپاه کشته شدند.

سردار پاکپور

 

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران طی گفتگویی در بخش خبری 20:30 جزئیاتی از عملیات امروز قرارگاه نجف اشرف علیه تیم تروریستی وابسته به داعش در منطقه غرب کشور اعلام کرد.

سردار محمد پاکپور

به گفته فرمانده نیروی زمینی سپاه، در این عملیات که در منطقه «بمو» صورت گرفت، 3 نفر از نیروهای قرارگاه نجف اشرف کشته شدند. 2 نفر دیگر نیز از درگیری فرار کردند که در محاصر نیروهای قرارگاه نجف اشرف قرار دارند.این افرادقصد انجام عملیات در شهرهای مرزی و مرکزی را داشتند.

روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه، عصر امروز از درگیری رزمندگان این قرارگاه با تروریست‌های گروهک تکفیری داعش در منطقه غرب کشور خبر داده بود.طبق اعلام این قرارگاه، در این درگیری که صبح امروز آغاز شد و نیروهای وزارت اطلاعات نیز در آن شرکت داشتند، اکثریت اعضای تیم 21 نفره تروریست‌های داعش دستگیر شده‌اند.

منبع: فارس