جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » ژنرال مک‌مستر: موضوع رژیم ایران از محورهای مذاکرات دونالد ترامپ در داووس خواهد بود
Newly named National Security Adviser Army Lt. Gen. H.R. McMaster listens as U.S. President Donald Trump makes the announcement at his Mar-a-Lago estate in Palm Beach, Florida U.S. February 20, 2017. REUTERS/Kevin Lamarque

ژنرال مک‌مستر: موضوع رژیم ایران از محورهای مذاکرات دونالد ترامپ در داووس خواهد بود

مک‌مستر مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ ، گفت در دیدارهای رئیس‌جمهوری آمریکا در گردهمایی اقتصادی در سوئیس، موضوع «فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده» رژیم ایران، برنامه موشکی و توافق اتمی، مطرح خواهد شد.
وی که در یک در کنفرانس خبری در کاخ سفید شرکت کرده بود گفت رئیس‌جمهوری ایالات متحده، در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس، بر «تلاش‌های ما برای مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم ایران که به ایجاد خشونت در سراسر خاورمیانه می‌انجامد، و نیز فعالیت‌های موشکی بالیستیک این رژیم و معایب بنیادین موجود در توافق اتمی» متمرکز خواهد شد.

مک‌مستر هم‌چنین گفت دونالد ترامپ در دیدار با ترزا می، نخست‌وزیر انگلستان، «در مورد بحران سوریه و نیز عملکرد رژیم ایران و مشکلات موجود در توافق اتمی گفتگو خواهد کرد».
دونالد ترامپ، امروز چهارشنبه راهی داووس می‌شود و در این سفر با شماری از سران کشورها، و چهره‌های مهم اقتصادی و بین‌المللی گفتگو خواهد کرد.