جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سخنرانی «مایک پنس» در پارلمان اسرائیل| پیام مستقیم به مردم ایران: دوست شمائیم

سخنرانی «مایک پنس» در پارلمان اسرائیل| پیام مستقیم به مردم ایران: دوست شمائیم

معاون رئیس جمهوری ایالات متحده می گوید دولت پرزیدنت ترامپ دیگر توافق هسته ای ایران را تایید نمی کند و فشار بیشتری برای توقف برنامه هسته ای اعمال خواهد کرد. او همچنین در پیامی مستقیم به مردم ایران گفت، مردم آمریکا دوست آنها هستند.

مایک پنس که روز دوشنبه ۲ بهمن برای نخستین بار در پارلمان اسرائیل سخنرانی می کرد، بخشی از سخنانش را به ایران اختصاص داد و گفت ما با اسرائیل برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین کشور حامی تروریست ها می ایستیم.

وی افزود: در روزهای گذشته دیدید، دیکتاتوری ایران حتی مردم خودش را سرکوب کرد. آنها نه تنها مردم خود را سرکوب می کنند بلکه به تروریست های دیگر کشورها کمک می کنند.

آقای پنس درباره توافق هسته ای ایران با جامعه جهانی گفت توافق هسته ای ایران یه فاجعه است و همانطور که آقای ترامپ گفته، آمریکا دیگر پایبندی ایران را به این توافق تایید نمی کند.

معاون رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به اعتراضات اخیر ایران و سرکوب توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: پیامی مستقیم به مردم ایران دارم. ما دوست شما هستیم. آن روز فرا می رسد که شما از رژیم شیطانی که آرزوهایتان راخفه و امیدتان رادفن کرده، آزاد شوید، حکومت شما، سعی در سرکوب تان دارد. وقتی روز آزادی تان برسد، دوستی دو ملت مان دوباره شکوفا می شود.