جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بیانیه مطبوعاتی انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر نسبت به ترور خاموش زندانیان سیاسی در ایران

بیانیه مطبوعاتی انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر نسبت به ترور خاموش زندانیان سیاسی در ایران

به گزارش شبتاب نیوز «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» در ارتباط با ترور خاموش و بیولوژیکی هموطنان ایرانی در زندانهای نظام حاکم بر ایران بیانیه ای به شرح زیر صادر کرده است.

 

هشدار به وجدان بیدار جامعه جهانی و افکار بین المللی نسبت به ترور خاموش زندانیان سیاسی با مرگ موش

 

جوانهایی که توسط دژخیمان بد سگال ولایت فقیه بازداشت و زندانی می شوند توسط زندانبانان وادار به استفاده از قرصهای مهلکی میگردند که با مرگ موش تهیه شده است. امری که منجر به شهادت آنها در سیاهچالهای سراسر میهن گشته است.

اما دلیل استفاده از قرصهای حاوی مرگ موش در زندانهای ایران آن است که این جلادان از خدا بی خبر جوانان را آشغال، خس وخاشاک، بزغاله، مگس و موش خانگی، فهرست بندی کرده اند. نباید فراموش کرد که آخوندک انسان ستیزی بنام محمد مدنی گنابادی در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۸۹ در گفتگویی با روزنامه کذایی موسوم به «جوان آنلاین» از دراویش با عنوان «موشهای خانگی» نام برده بود که باید با سم مهلک نابود شوند. تعبیری که هفت سال پیش برای نخستین بار توسط این آخوند اسلام ستیز و خمینی زدا مطرح شد و بعدها توسط معمر قذافی پیشوای عقیدتی معدوم لیبی مورد استفاده قرار گرفت.

همچنین لازم به تذکر است، نخستین کسی که به عنوان پزشک متخصص نسبت به استفاده داروهای مهلک که موجب مرگ تدریجی یا ناگهانی زندانیان می شود نظر داد د دکتر احمد رضا جلالی می باشد، که در نخستین فایل صوتی که توسط شبکه جهانی «در تی وی» منتشر شد به طور رسمی و با نظر کارشناسانه به این موضوع پرداخت.

روز گذشته مورخ ۲۶ دی ماه ۱۳۹۶ نیز دکتر محمود صادقی یکی از نمایندگان مجلس نسبت به  اجبار متهمان به خوردن قرص‌های مهلک در زندانها افشاگری کرد.

شیوه های مورد استفاده جلادان و سلاخان ولایت فقیه در سیاهچالهای سراسر کشور، به مخیلیه قاتلان و آدمکشان حرفه ای مانند «جوزف استالین» و هم قطاران وی نیز هرگز خطور نکرده است.

با این حال اگر حارسان نظام ولایت فقیه و مسئولان سیاهچالهای مخوف این دستگاه جهنمی در سراسر کشور در پی آن هستند که با استفاده از مرگ موش و داروهای مهلک دیگر زندانیان را وادار به «ایست قلبی» یا متهم به «خود کشی» و یا در ورطه «مرگ خاموش» غرق سازند، باید آگاه باشند که شهادت سرخ این دلیر مردان و شیر زنان ایرانی به «یُمن ارتباطات آزاد فرامرزی» آوازه ای بلند در افکار عمومی جهانیان یافته است.

 

انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر
برلین – واشنگتن – ترنتو – شاخه نوردیک – اسلو