پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اقدامات زبونانه سپاه در ارتباط با شهیدان قیام سراسری مردم ایران

اقدامات زبونانه سپاه در ارتباط با شهیدان قیام سراسری مردم ایران

سپاه پاسداران دریک اقدام زبونانه خبر از لغو مراسم بزرگداشت سیناقنبری – شهید سرخ سیاهچال اوین- که برای امروز جمعه تدارک دیده شده است میدهد!!! آن هم با استفاده ازهمان ترفندهای زنگ زده و زوار دررفته؟!!!

سایتهای بوقچی اطلاعات سپاه پاسداران باانتشار اطلاعیه احمقانه ای زیر عنوان:“نامه خانواده سینا قنبری به مردم و رهبری؟!!!” مدعی شد که   پدربزرگ و عموهای سیناقنبری شهید سرخ سیاهچال اوین از برگزاری مراسم تشییع و تدفین سیناقنبری شهید انصراف پیدا کرده اند!!

به ادعای یکی از سایتهای بوقچی سپاه پاسداران موسوم به “مشرق “-  خانواده مرحوم سینا قنبری در نامه‌ای به مردم و رهبر معظم انقلاب با محکوم کردن سوء استفاده رسانه‌های معاند، بدلیل فراخوان‌های ضدانقلاب برای اخلال در مراسم تشییع و تدفین این جوان ناکام، از لغو آن خبر داده و همچنین بر پیگیری علت فوت فرزندشان تاکید کردند. متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صلی علی فاطمه(س) و ابیها و بعلها و بنیها. با سلام محضر مردم عزیز و ارجمند و رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران(؟!)

نظر به حواشی و اتفاقات فوت عزیز از دست رفته مان، مرحوم مغفور جناب آقای سینا قنبری؛ نکاتی را جهت شفاف سازی و بهبود اذهان عمومی به سمع و نظر شما می رساند:
همانطور که در خروجی اخبار خبرگزاری ها درج شد، عزیزمان سینا قنبری در سحر روز شنبه مورخ 1396/10/16 در زندان اوین شهر تهران از دنیا رفت و این خبر، در رأس اخبار خبرگزاری ها، خصوصاً خبرگزاری های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت، و از همان ساعات اول، این رسانه های معاند با شایعه پراکنی و لجن پراکنی قصد بهره برداری از این موضوع را در رأس اهداف و برنامه های خود قرار داده اند.  اما علی رغم این تلاش های پوچ و هرز، مراسم خاکسپاری عزیز دلمان، خارج از حواشی، با نظم مناسب برگزار شد.  از طرفی خبر برگزاری مراسم عزای فرزند ارجمندمان در روز جمعه مورخ 1396/10/22، موجب شد که با درج در خبرگزاری های غربی، عبری و عربی، با فراخوان حضور و تجمع در این مراسم، قصد برگزاری تظاهرات و بهره برداری سیاسی بر ضد منافع کشورمان نمایند. لذا خانواده قنبری با حفظ حق پیگیری و سوال درخصوص نحوه و شکل فوت فرزندمان از طریق مراجع قانونی، همچون سایر خانواده های ولایی، انقلابی و ریشه دار کشور؛ برخود واجب دانسته با لغو برگزاری این مراسم و جلوگیری از ایجاد هزینه برای نظام و مردم کشورمان، تلاش بر خنثی سازی مکر و حیله دشمنانی که با برگزاری تجمعات اینچنینی موجب از دست رفتن فرزند برومندمان شده اند، نماییم.  باشد این تلاش کوچک، مورد توجه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا و نائب برحقشان، مقام معظم رهبری(حفظه الله) قرار بگیرد.  در پایان از تمام مردم عزیز کشورمان درخواست دعای رحمت و مغفرت برای عزیز از دست رفته مان و دعای خیر و صبر برای بازماندگان را تمنا داریم.

از طرف خانواده قنبری (پدر بزرگ و عموهای سینا قنبری)

 

لازم به تذکر است که خانواده ء سیناقنبری شهیدسرخ انقلاب دیماه نودوشش ایران از این همه دروغ و تزویر “سایتهای بوقچی اطلاعات و پروپاگاندای نهادهای اطلاعاتی- ضدامنیتی نظام ولایت فقیه” ابراز انزجار کرده اند. دژخیمان قصاب در سلاخ خانه اوین فرزند دلبندشان سیناقنبری جوانمرد را زیر شکنجه به شهادت رسانده و سپس درکمال نامردی مدعی شده اند که او فردی معتاد و موادمخدرفروش بوده که در توالت زندان خودکشی کرده است. محمدجعفرمنتظری دادستان خونخوار رژیم ولایت فقیه نیز مدعی شده که فیلم این خودکشی در مستراح سیاهچال اوین موجود است؟!!!

واقعاً تف به این همه بیغیرتی؟!!!