جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اعتراف عجزآلود آخوند ورّاج احمد خاتمی: نباید انگ “ضد انقلاب” به مردم معترض زد!!!

اعتراف عجزآلود آخوند ورّاج احمد خاتمی: نباید انگ “ضد انقلاب” به مردم معترض زد!!!

 

احمد خاتمی سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم ملارد گفت: نباید اجازه سوء استفاده ضد انقلاب از اعتراضات مردمی داده شود.اعتراضات نباید سبب موج سواری دشمنان شود/بخشی از این گرانی ها ناشی از توطئه های دشمن است / فضای مجازی برای کشور بحران ساز شد!

به گزارش انتخاب، آخونداحمد خاتمی بعدازظهر جمعه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه، در ملارد، طی سخنانی با بیان این که دین و انقلاب منحصر به عده خاص نیست، اظهار داشت: طی ۳۸ سال گذشته ۲ حادثه در این کشور رخ داد، که در ۲ عرصه انقلاب را برای همیشه بیمه کرد.

حادثه اول ۸ سال دفاع مقدس است، که کشور را در برابر تهاجم خارجی بیمه کرد، دیگر هیچ کشوری جرات حمله به ایران را ندارد، نه این که آمریکا و عربستان نمی خواهند به ایران حمله کنند، می خواهند، اما نمی توانند، ۸ سال دفاع مقدس به دشمنان فهماند، که بازی با ایران بازی با دم شیر است.

به نوشته مهر، سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری حماسه دوم را حماسه ۸ ماهه مقابله با فتنه دانست و افزود: این حماسه که به ۹ دی متصل شد، سبب بیمه شدن انقلاب در برابر توطئه های داخلی شد، اغتشاش گر داخلی فهمید که نمی تواند از طریق این اغتشاشات به انقلاب قدرتمند اسلامی ضربه بزند.

وی گفت: در این درگیری با افرادی که بت پرست بودن، طرف نبودیم، با افرادی طرف بودیم که دم از شعار انقلاب زده و ادعای دین داری داشتند، علم داری در این صحنه ۳ عنصر نیاز دارد و یکی از آن عناصر نیز بصیرت است، بصیرت شناخت دشمن، ابزار و اهداف آن است.

امروز فضای مجازی توپخانه دشمن شده است

خاتمی ادامه داد: امروز تردید نکنید دشمن با کلیت نظام طرف است، به صراحت می گویند، که باید نظام انقلابی ایران را براندازیم، ایران اسلامی در برابر خواسته های آن ها در منطقه ایستاده است، آن ها می خواستند رژیم صهیونیستی امن باشد، ایران موشک دور برد نداشته باشد، سوریه، عراق و لبنان تحت امر آن ها باشد، اما در تمام عرصه ها ناتوان شده اند.

وی فضای مجازی را یکی از ابزارهای دشمن برای مقابله با نظام اسلامی دانست و گفت: در سال ۸۸ از این ابزار بهره بردند، البته فضای مجازی یک ظرفیت است، اما در حال حاضر دشمن در حال استفاده از آن است، فضای مجازی اکنون در حال بحران سازی است، به عنوان یک مطلع می گویم، هیچ کشوری مانند کشور ما فضای مجازی را باز نگذاشته است، چین و روسیه بستر فضای مجازی و کلید آن را دست خود نگاه داشته اند، اما برخی ها می گویند، اجازه نمی دهیم نزدیک فضای مجازی شوید، نتیجه این می شود، که یک روز در مشهد و … از این ابزار استفاده بد کرده و تنها راه مقابله با آن اینترنت ملی و اینترانت است، نباید اجازه دهیم امریکا هر غلطی می خواهد در فضای مجازی کشور ما بکند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن امروز تا وسط خانه های ما آمده است، افزود: امروز فضای مجازی توپخانه دشمن شده است و اخلاق و ارزش ها را نشانه گرفته است، بنده خود در فضای مجازی حضور داشتم، که در بخشی از این حضور بنده را ریپورت کردند، فضای مجازی امروز برای کشور بحران ساز شده و هیچ راهی جز مدیریت درست این فضا نیست.

خاتمی ناامید کردن مردم را هدف دیگر دشمن خواند و گفت: مشکلات داریم، اما این بدان معنا نیست که هیچ چیز در این کشور در جای خود نباشد.

وی موضع اپوزوسیونی برخی از مسئولین قبلی و فعلی نظام را مورد اشاره قرار داد و گفت: فردی که ۱۰ سال بر مقدرات این کشور مسلط بوده است، حال در قالب یک اپوزسیون لجن پراکنی کرده و از این شهر به آن شهر سفر می کند، اهانت به مسئولان عالی نظام کرده و اراجیف می گوید، زیر سوال بردن روسای مشروع نظام اعم از قوه مجریه، مقننه و قضاییه ضد ولایت فقیه است.

گرانی در کشور افسار گسیخته شده است

امام جمعه موقت تهران اغتشاش و موج سواری را مورد اشاره قرار داد و گفت: مالبختگان موسسات اعتباری ۸۰ درصد افراد تجمع کننده در این شهرها بوده که حق خود را می خواهند، اگر بانک مرکزی یا به این موسسات اعتباری مجوز داده باید پول مردم را بدهد و اگر مجوز نداده چرا اجازه چندین سال کار به آن ها داده است، شهرداری به کسانی که مجوز ساخت نداده اجازه فعالیت نمی دهد، که کار درستی است، ضد انقلاب می آید و مانند مشهد سوار بر موج می شود.

وی با بیان این که نباید اجازه دهیم ضد انقلاب از اعتراض مردم سوء استفاده کند، گفت: دروغ، تهمت، افترا و بی حیثیت کردن چهره های تاثیر گذار نظام با استفاده از فضای مجازی یکی از راه ها و ابزار دشمن است.

خاتمی نامشروع نشان دادن نهادهای تاثیرگذار نظام را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: سپاه، شورای نگهبان، ارتش، قوای سه گانه و دیگر نهادها را نباید شکست، ممکن است انتقاد به فرد وارد باشد، اما له کردن نهادها حرکت ضد انقلابی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که افرادی که خستگی ناپذیر باشند، می توانند علم دار دین باشد، خاطر نشان ساخت: دشمن در پی آن است، که ملت ما را خسته نشان دهد، اما فردا و در ۲۲ بهمن خواهید دید، که ملت ما دشمن را خسته می کند، اما خود خسته نمی شود.

وی با بیان این که گرانی در کشور افسار گسیخته شده است، گفت: نباید فرهیختگان بنزین در آتش ریخته و شعله آتش را بیشتر کنند، خیر، گرانی هست و بخشی از این گرانی ها ناشی از توطئه های دشمن و برخی دیگر ناشی از سوء مدیریت برخی از مسئولان است.

ابتدا اینترنت ملی تشکیل دهید و بعد بر پهنای باند بیافزایید

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری شناسایی مواضع حق در فتنه ها را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: محور ولایت است، ما مطلقا عاشق و شیفته این جناح و آن جناح، این حزب و آن حزب نیستیم، شیفته ولایت هستیم و بس، زمان امام(ره) چنین بودیم، الان هم چنین هستیم و به فضل خدا از این مواضع دفاع می کنیم، کاری به تحسین افراد نداریم و کار به تکلیف داریم، موضع ولایت موضع حق است.

وی ادامه داد: باید فضای مجازی کنترل شود، این خط ولایت است، ابتدا اینترنت ملی تشکیل دهید و بعد بر پهنای باند بیافزایید، موضع حق این است، همه باید بخواهیم و مسئولان موظف به شنیدن امر ولایت هستند.

خاتمی با اشاره به برخی اظهارات دشمن پسند، گفت: از این اظهارات ولو حق باشد، باید خودداری کرد، نباید هرچه در فضای مجازی آمد نقل قول شود.

وی با بیان این که نباید هر معترضی را ضد انقلاب دانست، گفت: نباید انتقاد به هر فرد را انتقاد به نظام خواند، نباید انگ ضد انقلاب به برخی مردم معترض زد، البته اعتراضات هم نباید سبب موج سواری دشمنان شود، سروران من دشمن قصد ناامیدی مردم را دارد، باید بر امید بدمیم، آینده این کشور روشن است و این انقلاب اسلامی به دست نسل فاطمه(س) تا ظهور بقیه الله(عج) خواهد ماند.

امام جمعه موقت تهران دفاع از نظام را موضع حق دانست و گفت: حضور در مراسم ۹ دی و ۲۲ بهمن تقویت نظام اسلامی است و مسئولین هر کدام خود باید پاسخگوی عملشان باشند.