شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » ابرام دراکولای جلاد- غاصب مقام تولیت آستان قدس رضوی- با تاکید بر توجه به حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: دشمنان و فتنه‌گران می‌‎خواهند با موج‌سواری نسبت به مطالبات به حق مردم “فتنه جدید” راه‌اندازی کنند.

ابرام دراکولای جلاد- غاصب مقام تولیت آستان قدس رضوی- با تاکید بر توجه به حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: دشمنان و فتنه‌گران می‌‎خواهند با موج‌سواری نسبت به مطالبات به حق مردم “فتنه جدید” راه‌اندازی کنند.

ابراهیم رئیسی – ابرام دراکولای غاصب سفاک سلاخ قصاب جلاد- : فتنه‌‌گران می‌خواهند با سوارشدن بر مطالبات به‌حق مردم “فتنه جدید” راه‌اندازی کنند

ابراهیم رئیسی

به گزارشی خبرنگار تسنیم از بوشهر، آخوند جنایتکار و سفاک و جلاد و غاصب موسوم به ابراهیم رئیسی  و مشهور به ابرام دراکولای تکفیری غاصب سلاخ صبح امروز در مراسم ادعایی گرامیداشت  9 دی‌ در مصلای جمعه بوشهر، ضمن ادای اراجیف مهمل و بیهوده ای با ادعای اینکه نهم دی‌ماه یوم‌الله است، اظهار داشت:

کشورهای استکباری مولفه قدرت و امنیت ملی را ظلم، سلاح، قدرت نظامی، اقتصادی و مالی و برخی کشورها این مهم را وابستگی به قدرت‌های استکباری می‌دانند درحالی که مهمترین مولفه امنیت ملی و قدرت در نظام اسلامی ایران مردم با ایمان و ولایت است.قدرت مردم ایران اسلامی سبب تنازل دشمن و عقب‌نشینی آنان در عرصه‌های گوناگون شده است، مردم ایران اهل پایداری و مقاومت، هوشیاری، حرکت، اقدام و بصیرت هستند و این مولفه‌ها سبب ناامیدی و شکست دشمنان شده است.

 

دشمنان داخلی و خارجی، فتنه در منطقه و داخل  کشور را راه‌اندازی کردند تا مردم را از اسلام و اعتقادشان دور کنند. دشمن مترصد این است که از هر فرصتی برای ایجاد فتنه استفاده کند و علیه ملت هجوم برده شود که این مهم در جنگ نرم و سخت علیه ایران مشاهده شده است.مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند باید حتما این گره‌های مردم گشوده شود و مشکلات معیشتی مردم حل و فصل شود. دولت باید به‌گونه‌ای در حل مشکلات اقتصادی و کسب و کار مردم عمل کند که مردم روزبه‌روز احساس کنند مشکلات آن‌ها کاهش یافته است.مشکلات اقتصادی و معیشتی جناح و گروه نمی‌شناسد؛ باید مشکلات اقتصادی، معیشتی و کسب و کار مردم برطرف شود. همه مردم انتظار دارند اقدام عملی در حل مشکلات اقتصادی صورت گیرد. دشمنان و فتنه‌‌گران می‌خواهند با سوارشدن بر مطالبات به‌حق مردم فتنه جدید راه‌اندازی کنند.