جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » امروز خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی در باره ماجرای درگذشت ایشان در استخر امنیتی کوشک چه میگویند؟

امروز خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی در باره ماجرای درگذشت ایشان در استخر امنیتی کوشک چه میگویند؟

کسی نمیدانند اعضاء خانواده رفسنجانی درباره جزئیات دقیقِ ماجراهای پشت پردهء درگذشت نابهنگام “هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در راستای اجرای پروژه “رفسنجانی زدایی از ارکان نظام” – که توسط “اربابان حلقه ها  ” برنامه چینی شد و توسط عوامل اجرایی “اطلاعات سپاه پاسداران”زیر نظارت حسین طائب “ابوساس” به مرحله اجرا درآمد- چه میدانند!…  آنچه میگویند این است که: “بنا به نظر کارشناسان و پزشکان چنین تشخیص داده شده که ده برابر حد مجاز ، رادیو اکتیو در بدن هاشمی رفسنجانی  بوده است”؟

آنچه محمد و فائزه و محسن میگویند به قرار زیر است:

دیروز شنبه محمد هاشمی در مصاحبه با روزنامه “شهروند” : «علت مرگ را در بیمارستان ایست قلبی اعلام کردند، ولی علت ایست قلبی را کسی اعلام نکرد. هنوز هم کسی اعلام نکرده که علت ایست قلبی چه بوده است؟ روزهای نخست که ما و اعضای خانواده حالت عادی نداشتیم، یعنی من تعادلی نداشتم و حالت شوک بسیار بدی به من وارد شده بود و طبعا نمی‌توانستم خیلی در این نوع مسائل بررسی و تعقل کنم. وقتی پزشکان گفتند ایشان ایست قلبی داشتند، من هم که در بیمارستان بالای سر اخوی بودم اعلام کردم علت ایست قلبی بوده، اما علت ایست قلبی مشخص نشد که چه بوده و آن در تخصص من هم نیست که بتوانم بگویم.”

فائزه هاشمی : “جلسه ای با حضور همه اعضای خانواده و برخی از اعضای شورای عالی امنیت برگزار شد که در این جلسه به ما اعلام کردند بررسی نشان می دهد که در بدن پدر 10 برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است. هنوز هم پرونده فوت ایشان در شورای عالی امنیت ملی در حال بررسی است.»

محسن هاشمی : “بررسی پرونده فوت ایشان به علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و رضا سیف اللهی، معاون ایشان واگذار شده است. جلسه ای با حضور همه اعضای خانواده و برخی اعضای شورای عالی امنیت برگزار شد. در این جلسه به ما اعلام کردند که بررسی نشان می دهد که در بدن ایشان 10 برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده است. البته اعلام کردند که در بدن مادرم 3 برابر حد مجاز و در بدن خواهرم فاطمه نیز 1 برابر حد مجاز رادیواکتیو بوده و هست. آنها گفتند نمی دانند منشأ رادیواکتیو کجا بوده است. در این باره که پرونده در شورای عالی امنیت ملی بسته شده یا خیر اطلاعی به ما ندادند اما از صحبت های اعضای شورای عالی امنیت ملی در آن جلسه اینطور بر می آمد که پرونده از نظر آنان مختومه شده است.»