شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » فیلمی که دروغ ادعای حوثی‌ها و جمهوری اسلامی درباره پرتاب موشک به امارات را فاش کرد

فیلمی که دروغ ادعای حوثی‌ها و جمهوری اسلامی درباره پرتاب موشک به امارات را فاش کرد

فیلمی که رسانه‌های وابسته به شبه‌نظامیان حوثی از شلیک موشکی که ادعا شد به سمت نیروگاه هسته براکة امارات پرتاب شده، منتشر کردند، دروغ ادعای آنها را ثابت کرد.

علاوه بر تکذیب رسمی ادعای حوثی‌ها درباره پرتاب یک موشک کروز به سمت نیروگاه هسته‌ای براکة، فیلمی که حوثی‌ها از لحظه شلیک این موشکی منتشر کردند، نیز دروغ ادعای آنها را ثابت کرد.

در این فیلم دوربین‌ها به وضوح نشان دادند که موشک هنگام اوج‌گیری متلاشی شد. منابع مختلف از سقوط بخش‌های مختلف این موشک در خاک یمن خبر دادند.

اداره بحران و امور فوق‌العاده امارات متحده عربی ادعای حوثی‌ها درباره شلیک یک موشک به آسمان امارات را تکذیب کرد.

در بیانیه‌ای که روز یکشنبه ۳ دسامبر ۲۰۱۷ اداره بحران و امور فوق‌العاده امارات متحده عربی منتشر کرد، آمده که این کشور سامانه‌های دفاعی امارات توانایی مقابله با هر نوع تهدیدی را دارند.

این اداره همچنین  درباره نیروگاه هسته‌ای براکة اعلام کرد که این نیروگاه‌ها در برابر همه احتمالات محافظت شده و تدابیر امنیتی هسته‌ای لازم، متناسب با چنین تاسیسات بزرگی اتخاذ شده است.

اداره بحران و امور فوق‌العاده امارات متحده عربی به شهروندان و ساکنان این کشور اطمینان داد که امارات با در پیش گرفتن روش مسالمت‌جویی و صلح تا ابد در صلح و امنیت خواهد زیست.

صبح امروز یکشنبه ۳ دسامبر برخی رسانه‌های وابسته به شبه‌نظامیان حوثی و رسانه‌های ایران ادعا کردند که حوثی‌ها یک موشک به سمت نیروگاه هسته‌ای امارات شلیک کرده‌اند.