پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آتش سوزی در انبار مواد غذایی در خیابان کارگر شمالی/ علت ‌آتش‌سوزی درحال بررسی است/ در این حادثه به هیچ یک از ساکنان این ساختمان مسکونی آسیبی نرسید!

آتش سوزی در انبار مواد غذایی در خیابان کارگر شمالی/ علت ‌آتش‌سوزی درحال بررسی است/ در این حادثه به هیچ یک از ساکنان این ساختمان مسکونی آسیبی نرسید!

انبار مواد غذایی که در قسمت حیاط یک ساختمان چهار طبقه مسکونی، با سقف کاذب تعبیه شده و مملو از انواع موادغذایی بود، به علت نامعلومی آتش گرفت.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ علت بروز این ‌آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی درحال بررسی است؛ در این حادثه به هیچ یک از ساکنان این ساختمان مسکونی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان در پایان عملیات خود، پس از مهار کامل آتش، اجناس سوخته را از محل حادثه خارج کردند. انبار موادغذایی در ساختمان مسکونی در گرداب آتش !

 
آتش گرفتن انبار مواد غذایی که در حیاط ساختمان قرار داشت

به گزارش  خبرنگاران پوپا؛ ساعت ۲۲:۳۵ شب گذشته آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان کارگر شمالی، حوالی میدان انقلاب به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های ۴۰، ۱۱۸ و گروه امداد و نجات ۹ به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی و بالابر هیدرولیکی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، به محل حادثه اعزام شدند.

رحیم سلیمی‌فر؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در قسمت حیاط یک ساختمان چهار طبقه مسکونی، اتاقی به وسعت ۴۰ مترمربع با سقف کاذب و مملو از انواع مواد غذایی، به علت نامعلومی آتش گرفته بود.

وی با اشاره به احتمال سرایت آتش به واحدهای مسکونی، تصریح کرد: دود غلیظی همه راهروها را فرا گرفته بود.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از ایمن‌سازی، به وسیله تجهیزات خاموش‌کننده مشغول مهار شعله‌های سرکش آتش شدند.

 

انتهای پیام/