چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سلطان بیمزه شکر، و ادامه خود شیرینیهایی که کام مردم و جوانان و خانمهای ایران وجهان را تلخ میکند!

سلطان بیمزه شکر، و ادامه خود شیرینیهایی که کام مردم و جوانان و خانمهای ایران وجهان را تلخ میکند!

ناصر مکارم شیرازی از آخوندهای بیسواد و پرمدعا و زیاد گوی قم  با اشاره به سابقه بحث ورود زنان به ورزشگاه‌ها و مخالفت با آن، مدعی شد که “طرح مجدد این مسئله، رفتن راه انحرافی است”.

ناصر مکارم شیرازی ملقب به سلطان شکر دریک اظهارنظر مجدد و مسخره مدعی شد که ورودِ زنان به ورزشگاه دیگر نباید مطرح شود؛ طرح مجدد این مسئله، رفتن راه انحرافی است. زیرا – به گفته او-  خواه ناخواه این موضوع مفاسدی در پی دارد!! علاوه بر این که  رهبری و مراجع(؟!!!!)  مخالف هستند؟!!!! مگر مشکلِ کشور ورود زنان به ورزشگاه است؟ مشکل مردم گرانی نان و بیکاری و مشکل بانک است که مردم را بیچاره کرده!!!

مکارم شیرازی روز چهارشنبه (۸ آذر) در ابتدای درس خارج خود در مسجد اعظم قم با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) گفت: ایشان در این روایت به معرفی بدترین مردم پرداخته و فرموده است که افرادی که تنها به فکر خود هستند و برای به دست آوردن دنیا به زیردست ظلم می‌کنند جزء بدترین مردم هستند. البته در این روایت ذکر شده که از این گروه بدتر کسانی هستند که مردم از شر آنان در امان نیستند و امیدی هم به خیر آنان ندارند.

پیشنهاد سلطان شکر ناصرمکارم شیرازی برای استفاده ابزاری از امام زمان عج!!!

ناصر مکارم در ادامه روده درازیها و زیاده بافیهایش ادعاکردکه: آنچه امروز نیاز اصلی امت اسلامی است وحدت حول محور حضرت حجت امام زمان(عج)است زیرا اگرچه فتنه‌های سوریه و عراق کم شده است، ولی دنبال فتنه در لبنان هستند. ما باید وجود مقدس امام زمان(عج) را به حلقه وصل و وحدت امت اسلامی تبدیل کنیم و از انجام کارهای تفرقه‌افکنانه پرهیز شود.ظهور از باورهای مشترک میان اهل سنت و شیعه است و تنها تفاوت ما با اهل سنت در این است که آنان معتقدند امام بعدا متولد خواهد شد.همان طور که اربعین حسینی به حلقه اتصال تبدیل شد باید بزرگداشت امام مهدی(عج) نیز حلقه اتصال میان مسلمین شود.

آخوند محتکر شکر!! با اشاره به مسئله حضور زنان در ورزشگاه‌ها ادعاکرد: این طرح در دولت قبل نیز مطرح شد، اما هم رهبری و هم مراجع مخالفت کردند و باز هم متاسفانه برخی با وجود اطلاع از این کار به دنبال تصویب آئین نامه هستند. مگر مشکلِ کشور ما ورود زنان به ورزشگاه است؟ مشکل مردم گرانی نان و بیکاری جوانان تحصیلکرده و اشتغال و مشکل بانک است که مردم را بیچاره کرده است.خواه ناخواه این مسئله مفاسدی در پی دارد .دولت به جای نوشتن آئین‌نامه برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها، برای گران نشدن نان و رفع مشکلات بیکاری و معیشتی مردم آئین نامه بنویسد