جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » روایت خبرنگار لبنانی از مجروحیت سردار سلیمانی

روایت خبرنگار لبنانی از مجروحیت سردار سلیمانی

به گزارش شبتاب نیوز، سال گذشته اخباری مبنی بر زخمی شدن سردار سلیمانی در برخی رسانه ها منتشر شد که حال پس از گذشت یک سال، خبرنگار لبنانی آن خبر را تایید کرد.

روایت خبرنگار لبنانی از مجروحیت سردار سلیمانی

ناگفته هایی از حضور مستمر سردارِ قاسم سلیمانی در طول هفت سال جنگ سوریه و زخمی شدن ایشان در یکی از عملیات ها از زبان خبرنگار میدانی شبکۀ العالم، حسین مرتضی.

دو روز قبل و پس از اعلام شکست کامل داعش، حسین مرتضی خبرنگار میدانی و مدیر دفتر شبکۀ العالم در سوریه در یک ارتباط زنده تلویزیونی از شهر البوکمال ضمن ارائۀ توضیحاتی در مورد جزئیات عملیات آزادسازی البوکمال، آخرین پایگاه داعش در سوریه، اقدام به بیان مطالبی در خصوص حضور مستمر سردار سلیمانی در اغلب عملیات های محور مقاومت در سوریه طی 7 سال گذشته و بخصوص، “أم المعارک” آزادسازی البوکمال نمود که برای نخستین بار در رسانه ها بیان می شود.

وی در پاسخ به سوال مجری شبکۀ العالم در خصوص علت حضور مستقیم سردار سلیمانی در عملیات آزادسازی البوکمال اظهار داشت: “اجازه بدهید برای نخستین بار مطالبی را بیان کنم که شاید حتی موجب ناراحتی حاج قاسم شود؛ این اولین عملیاتی نیست که حاج قاسم شخصا در آن شرکت می کند و شما می دانید که من طی هفت سال گذشته در همۀ عملیات ها حضور داشته ام؛ همراه با حزب الله، ارتش سوریه و سایر اجزای محور مقاومت.

باید بگویم که این اولین باری نیست که حاج قاسم مستقیما در عملیات ها شرکت می کند و همچنین برای اولین بار باید بگویم (و امیدوارم که دوستان از بنده ناراحت نشوند) که در یکی از عملیات ها در یکی از مناطق که نامش را نمی توانم فاش کنم، حاج قاسم مجروح شد و البته درمان شد اما با توجه به اهمیت فوق العادۀ عملیات البوکمال و “أم المعارک” بودن این عملیات، ایشان حضور و اشراف پررنگ تری داشت زیرا این عملیات تبدیل به یک “تحدّی” شده بود”.