جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا: ایران توسط رژیمی حکمرانی می‌شود که با مردم خودش در جنگ است!

سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا: ایران توسط رژیمی حکمرانی می‌شود که با مردم خودش در جنگ است!

سفیر آدام ارلی، سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا در مقاله‌یی در هیل نوشت: منزوی کردن رژیم ایران به‌لحاظ سیاسی و مقابله نظامی با آن و توانمند کردن مردم ایران و همراه کردن قدرت اروپا در مدیریت، اهداف استراتژیک هستند که باید همزمان و به‌طور یکپارچه دنبال شوند.. ایران توسط رژیمی حکمرانی می‌شود که با مردم خودش در جنگ است.

ایران بالاترین میزان سرانه مجازات مرگ در جهان را دارد. مقامات ایران که بسیاری از آنها هنوز در قدرت هستند ـ در قتل‌عام ۳۰.۰۰۰زندانی سیاسی در سال ۱۳۶۷ شرکت داشتند.

ادام ارلی ضمن اشاره به اعلام استراتژی جدید آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران نوشت: سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا برای اولین بار پس از انقلاب ایران نشان داد که این کشور یک رویکرد جامع برای مبارزه با نفوذ شریرانه حکومت ایران اتخاذ کرده است.

رئیس‌جمهور هم‌چنین به‌شدت از درد و رنج مردم ایران در دست یک «حکومت یاغی» سخن گفت، و نه تنها روی برنامه هسته‌یی این نظام متمرکز بود بلکه آمریکا را متعهد به برخورد تهاجمی علیه فعالیت منطقه‌یی بی‌ثبات کننده، تأمین بودجه ترور و برنامه موشک بالستیک حکومت ایران کرد.