جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » در یک اقدام نمایشی و تنبیهی!! دادستانی اعلام کرد اجازه انتشار ورقپاره موسوم به کیهان برای دوروز تعلیق شده است!!

در یک اقدام نمایشی و تنبیهی!! دادستانی اعلام کرد اجازه انتشار ورقپاره موسوم به کیهان برای دوروز تعلیق شده است!!

 

قاراشمیش بازیهای کیهان حسین وافوری بازجو و همدستان مزدورش موجب شد که دادستانی تهران انتشار این ورقپاره ننگین  را به بهانهء “بی‌توجهی به تذکر ارسالی مبنی بر رعایت مصالح و امنیت ملی” برای روزهای شنبه و یکشنبه آینده  روز معلق کند.

حسین شریعتمداری باپوزخندزدن به این تصمیم درگفتگو با خبرنگار  خبرگزاری فارس ادعاکرد که  حکم توقیف دو روزه هنوز رسما به کیهان ابلاغ نشده و اضافه کرد”بسیار بعید می‌دانم که دبیرخانه شورای‌عالی‌امنیت ملی حمایت از جنایتکاران کودک‌کش آل‌سعود و اماراتی‌ها را بر حمایت از مردم مظلوم یمن ترجیح بدهد، و از دادستانی هم انتظار نمی‌رود که روزنامه کیهان را به خاطر دفاع از مسلمانان مظلوم یمن توقیف کند.”

اتاق بنگ ووافور درسردابه کیهان دریک مقاله “بخارمعده ای” نوشته بود: “الان این انصارالله و انقلابیون یمن هستند که تعیین می‌کنند کجا باید هدف موشک بالستیک دوربرد قرار بگیرد؛ شاید ریاض، جده، طائف و آرامکو هدف بعدی باشد و یا شاید هم انصارالله سر موشک را به سمت بندر شیشه‌ای تر و تمیز دوبی بچرخاند.”

پس از آن که هیئت نظارت بر مطبوعات  به کیهان تذکر داد و  دولت روحانی وعده “برخورد قانونی” با روزنامه کیهان داد، حسین بازجوی وافوری بازهم دست از پررویی نکشید و در یک اقدام “آتش به اختیاری”!! روز بعد سرمقاله ای با عنوان “مصالح ملی در حمایت از مظلومان یمن است؛ نه نگرانی برای برج‌های دوبی”، به ریش اراباهای خودش خندید!

برای جلوگیری از بی آبرویی ناشی از بیعملی، دادستانی تهران ناچارشد روزنامه کیهان را به واسطه شکایت شورای امنیت ملی به ریاست حسن روحانی، رئیس جمهور، برای دوروز تعلیق نماید!! و دلیل صدور این دستورالعمل را این چنین عنوان کند: عملکرد روزنامه کیهان “برخلاف سیاست‌های اصولی و بین (روشن) جمهوری اسلامی ایران در مسایل و امنیت منطقه‌ای”  است.