جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بی اعتنایی عمومی به نمایشگاه رسانه ها!!! نشانه انزجار مردم از این همه پروپاگاندا است!

بی اعتنایی عمومی به نمایشگاه رسانه ها!!! نشانه انزجار مردم از این همه پروپاگاندا است!

 

نمایشگاه مطبوعات در حالی به روز چهارم خود رسید که هنوز استقبال کم مدیران و مسئولان ارشد کشور از این آوردگاه رسانه ای و ارتباطی به شکلی عجیب کام مردم و رسانه ها را تلخ کرده است؛ اتفاقی که امیدواریم در روزهای باقی مانده به شکلی کاملا متفاوت ادامه یابد.

به گزارش «تابناک»، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ساعتی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه بیش از ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع آماده بازدید علاقمندان هستند.

روز گذشته و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عدم حضور رئیس جمهور به یکی از مهم ترین حاشیه ها تبدیل شد که در کنار عدم حضور برخی رسانه های بزرگ کشور در این نمایشگاه است که دلایل مختلفی برای آن بیان می‌شود، تا حدودی این نمایشگاه را به نسبت دوره های قبل کم فروغ کرد.
در این نمایشگاه ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط یا آنلاین اعم از خبرگزاری و پایگاه خبری، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.
همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه در این نمایشگاه حضور دارند. علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع در نمایشگاه حضور دارند.​