پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » جیمز متیس : من به رئیس‌جمهور مشورت می‌دهم. او توسط مردم آمریکا انتخاب شده است و من از استراتژی‌ او در رابطه با ایران که روز جمعه اعلام شد حمایت می‌کنم

جیمز متیس : من به رئیس‌جمهور مشورت می‌دهم. او توسط مردم آمریکا انتخاب شده است و من از استراتژی‌ او در رابطه با ایران که روز جمعه اعلام شد حمایت می‌کنم

هیل، نشریه کنگره آمریکا روز 21مهر 96 نوشت:‌
جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا پس از تصمیم دونالد ترامپ که اعلام کرد ایران از توافق هسته‌ای دوران اوباما تبعیت نمی‌کند گفت از استراتژی جدیداً اعلام شده پرزیدنت ترامپ در رابطه با ایران حمایت می‌کنم.

جیمز متیس در پنتاگون به خبرنگاران گفت: «من به رئیس‌جمهور مشورت می‌دهم. او توسط مردم آمریکا انتخاب شده است و من از استراتژی‌ او در رابطه با ایران که روز جمعه اعلام شد حمایت می‌کنم.»

جیمزمتیس گفت‌: اولین اولویت من اکنون این است که با متحدان آمریکا در خاورمیانه و سایر مناطق رایزنی کنم تا با بد رفتاری‌  نظام حاکم بر ایران مقابله کنیم.

پنتاگون هم‌چنین طی اطلاعیه‌ای بر خنثی کردن دخالتهای بی‌ثبات کننده نظام حاکم بر ایران و جلوگیری از حمایتهای این نظام از گروه‌های تروریستی و شبه‌نظامی تأکید کرد.