شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سردار حسین اشتری فرمانده ناجا : به ٢ هزار پاسگاه و کلانتری دیگر نیاز داریم!

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا : به ٢ هزار پاسگاه و کلانتری دیگر نیاز داریم!

به گزارش شبتاب نیوز، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع خدمات انتظامی تجریش گفت: ما بیش از 10 هزار مقر ثابت در کل کشور داریم و هرچقدر امکانات بیشتر باشد خدمات دهی( سرکوب مردم) سرعت بیشتری می گیرد، و برای رفع خلاء ها به 2 هزار پاسگاه و کلانتری دیگر نیاز داریم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما بیش از ١٠ هزار مقر ثابت در کل کشور داریم و هرچقدر امکانات بیشتر باشد خدمات دهی سرعت بیشتری می گیرد.
فارس: فرمانده ناجا صبح امروز با حضور در سرکلانتری یکم فاتب، مجتمع خدمات انتظامی تجریش را افتتاح کرد.

سردار حسین اشتری در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: اعتباراتی که برای کارهای عمرانی ما پیش بینی شده بسیار محدود است اما با برنامه ریزی های صورت گرفته و مشارکت مردم و خیرین امنیت ساز خوشبختانه نتایج خوبی را شاهد بوده ایم.

وی ضمن تقدیر از مسئولان استان ها در کمک به نیروی انتظامی گفت: ما برای رفع خلاء ها در حوزه ساخت و ساز به این کمک ها نیاز داریم، ما به ٢ هزار پاسگاه و کلانتری نیاز داریم که راه اندازی آنها کمک هایی را می طلبد.

 

جناب اشتری بهتر نیست به جای گسترده کردن بساط سرکوب مردم «معترض به حقوق پایمال شده شان»، به مطالبات آنها که بسیار ابتدایی میباشد، و تنها خواستار حق خود هستند، بپردازید!