چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حمله سارق لاریجانی به رئيس جمهور: برادر بزرگواری گفته قوه قضاییه از سر بیکاری دائما اقدام به احضار افراد می‌کند! اتفاقا بیکار خود شمایید!

حمله سارق لاریجانی به رئيس جمهور: برادر بزرگواری گفته قوه قضاییه از سر بیکاری دائما اقدام به احضار افراد می‌کند! اتفاقا بیکار خود شمایید!

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه رسیدگی های قضایی و به تبع آن احضار و تحقیق از وظایف ذاتی و اصلی دستگاه قضا است، با لحن تندی به رئیس جمهور گفت: تسامح دستگاه قضایی برای حفظ فضای آرام جامعه، حدی دارد و اگر اظهارات بی مبنا علیه قوه قضاییه ادامه یابد ناچاریم طبق قانون با مرتکبان برخورد کنیم.

رئیس قوه قضاییه:

قوه قضاییه از سر بیکاری افراد را احضار نمی کند [بيكار نيستيم، كلى اطلاعات مانده كه حراج نكرده ايم]؛ اگر بیکاری وجود دارد این شما هستید که چهار سال کشور را رها کردید و دور برجام سینه زدید گویی کشور کار و مشکل دیگری ندارد [نبايد تحريم ها را بر مى داشتيد تا كاسبى ما و برادران قاچاقچى كساد نشود].

ما هم کار داریم [جاسوسى، زمين خوارى، رشوه هاى كلان بابت دستورات اعاده دادرسى، كار چاق كنى برادرمان فاضل] و هم محکم در مسیر قانونی خود ایستاده ایم [محكم به مفاسدمان ادامه مى دهيم]؛ شما موظفید از قوه قضاییه بعنوان رکن نظام حمایت کنید [تا جاسوسى دخترم ادامه داشته باشد]، کما اینکه ما در طول سالهای گذشته از کلیّت دولت به عنوان رکن نظام حمایت کرده‌ایم [تا به كارهاى مان لطمه وارد نشود].‎

این درست نیست در هر محفلی، هر آنچه به ذهن شریفتان گذشت، علیه قوه قضاییه بیان کنید. [بگذاريد به مفاسدمان برسيم، مزاحمت ايجاد نكنيد].

وقتی شکایتی از یک مرجع رسمی می رسد، دادستان و دادسرا موظف به رسیدگی هستند و در این مسیر باید احضارهایی صورت گیرد. [تنها براى دختر من دادستان حق ندارد شعبه تعيين كند].

اینکه بخواهیم جلوی احضارها را بگیریم علاوه بر اینکه خلاف قانون است مردم خواهند گفت که رسیدگی های قوه قضاییه فقط برای افراد بی بضاعت و ضعیف است و کاری با مقامات و مسئولان [مانند زهرا خاتون و برادرم فاضل] ندارند.‎

دستگاه قضایی رانت های خاص را کنار می گذارد و تاکنون نیز به پرونده افراد در هر جایگاهی که بوده اند رسیدگی شده است!! [مانند پرونده دختم و برادرانم فاضل و جواد]

اگر قوه قضاییه احتمالاً در جایی اشتباه دارد در مورد آن اشتباه، تذکر معقول بدهند نه اینکه علیه احضار و رسیدگی به پرونده افراد که بر حسب قانون صورت می‌گیرد، سخن بگویند.

مسئولان نباید فراموش کنند که این رسیدگی ها به نفع همه است. [به جز رسيدگى به جاسوسى زهرا خاتون و محمد جواد زمين خوارمان و فاضل كارچاق كن مان]

نباید در جایی که موضوعی به سود ماست از رسیدگی قضایی دفاع کنیم و در جای دیگر اگر بررسی های قضایی به ضرر ما بود علیه قوه قضاییه سخن بگوییم.

مسئولان قضایی باید از قضات [وابسته] حمایت کنند تا بساط فشارهای این چنینی جمع شود.‎