جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » کودتای مخوف سپاه پاسداران بر علیه دولت روحانی در آذرماه امسال

کودتای مخوف سپاه پاسداران بر علیه دولت روحانی در آذرماه امسال

هدف از این افشاگری، تنها پیشگیری و سوزاندن طرح کودتای شوم نظامی علیه دولت حسن روحانی در آذرماه امسال است. تجربه نشان داده که هر گاه طرحی از حالت سری خود خارج و رسانه‌ای می شود، سپاه پاسداران سناریوی خود تغییر میدهد.

به گزارش شبتاب نیوز، بر اساس اخباری که در اختیار خبرنگار شبکه جهانی «در تی وی» قرار گرفته طرح کودتای سپاه پاسداران علیه دولت حسن روحانی مدت‌هاست که برنامه ریزی شده و قرار است در آذر ماه با اعلام خبر فوت آیت الله خامنه‌ای در هفته بسیج اجرا شود.

طرح این کودتا برای به دست گرفتن کشور طرحی گسترده است که اکنون در این مقطع به کلیات طرح پرداخته می شود، و در اخبار روزهای آینده جزئیات نیز منتشر خواهد شد.

منابع خبری «در تی وی» گزارش دادند که طرح کودتای سپاه پاسداران علیه دولت روحانی توسط حسین طائب رئیس اطلاعات سپاه پاسداران، و سردار محمدعلی (عزیز) جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران پایه‌ریزی شده و مخالف سرسخت این طرح سردار قاسم سلیمانی است.

با اعلام خبر فوت آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در آذر ماه امسال طرح کودتای سپاه برای به دست گرفتن کشور کلید خواهد خود. همان طور که در گذشته گفته شده حال جسمانی آیت الله خامنه ای وخیم است و از سال گذشته در اکثر سخنرانی‌ها و مجالس «بدل» او شرکت میکند.

بر اساس همین گزارش‌، یک ارگان امنیتی عکسهای امسال آیت الله خامنه ای را با سال گذشته بررسی کرده و از روی چندین نقطه در صورت که برای چهره‌نگاری و تطبیق چهره ها انجام می‌شود مشخص شده که فردی که در اکثر سخنرانیها و مجالس حضور دارد آیت الله خامنه ای نیست و «بدل» او میباشد.

در هفته اول آذر ماه (۵آذر روز بسیج ) سپاه پاسداران به بهانه هفته بسیج، حضور نیروهای خود را در خیابانها افزایش خواهد داد، و و تانک‌ها و نفربرها را نیز به بهانه رژه و مانور بسیج در خیابان‌ها مستقر خواهد کرد. قرار است هم‌زمان خبر فوت رهبر جمهوری اسلامی ایران اعلام شود و عملا کودتای سپاه بر علیه دولت حسن روحانی و به دست گرفتن امور و کنترل کشور آغاز می شود.

این کودتا قرار است به بهانه‌ی ظاهری خروج آمریکا از برجام اجرا شود.

سپاه برای اجرایی کردن این طرح به سلاح‌های بیشتری احتیاج دارد و به همین علت است که دو کانتینر ۴۰ فوتی که حامل بیش از ۷۵۰۰۰ هزار قبضه سلاح اتوماتیک می باشد، و از سوی «نخل تقی» در جنوب کشور وارد شده، ناپدید گشته است، که بر اساس آخرین گزارشها، یک ارگان امنیتی رد یکی از کانتینرها را در گیلان و دیگری را در نجف آباد اصفهان یافته، ولی فرماندهان سپاه ادعای بیخبری کامل از گم شدن این دو کانتینر اسحله می کنند.

طبق گزارشات دریافتی در آغاز کودتا و به بهانه خروج آمریکا از برجام در نظر است تمامی اعضاء تیم مذاکرده کننده توافق اتمی (برجام) از محمد جواد ظریف و عراقچی گرفته تا بقیه اعضای کابینه بازداشت شوند، در مرحله بعد مجلس خبرگان مجتبی خامنه ای فرزند آیت الله خامنه ای را به عنوان رهبر نظام جمهوری اسلامی انتخاب می کند.

هم‌زمان بازداشت حسن روحانی نیز در نظر است، و علت مطرح کردن و بر سر زبانها انداختن «طرح نظام پارلمانی»، دوماه مانده به کودتای سپاه همین است، که سریعا در آن شرایط و پس از بازداشت حسن روحانی، علی لاریجانی را با رای اجباری “نمایندگان مجلس” به کرسی ریاست جمهوری نشانده، صادق لاریجانی به جای احمد جنتی به دبیری شورای نگهبان، و ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه منصوب خواهند شد.

در این طرح تمایل سپاه پاسداران بر کوچک شدن ایران و دادن اسقلال به بخشهایی از برخی مناطق مانند کردستان، آذربایجان و خوزستان میباشد، که در این صورت کنترل کشور در نقاط مرکزی آسان تر خواهد بود.

سپاه در نظر دارد که هر کدام از استانها را به یکی از سرداران سپرده و نظامی شبیه به نظام ایالتی را در کشور پیاده کند، و یکی از دلایلی هم که با شدت با شادی مردم کردستان از استقلال اقلیم کردستان عراق برخورد نکرد همین است، و پس از کودتای آذرماه اجازه خواهد داد که کردستان ایران به اقلیم کردستان عراق ملحق شود.

لازم به ذکر است که از اوایل آذرماه تلگرام فیلتر و از دست خارج خواهد شد، و به همین دلیل هم میباشد که از هم اکنون دادستان از مدیر شبکه اجتماعی تلگرام شکایت و بر علیه او اعلام جرم کرده است، تا در اوایل آذر ماه و «قبل از کودتای مخوف سپاه پاسداران بر علیه دولت حسن روحانی و به دست گرفتن امور کشور» شبکه تلگرام را با دادن شکل قانونی به آن، فیلتر و از دسترس مردم ایران خارج کنند.