جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » چرا کاخ دادگستری تهران در تمام ساعات کاری روز دوشنبه تق و لق بود؟

چرا کاخ دادگستری تهران در تمام ساعات کاری روز دوشنبه تق و لق بود؟

خیاط در کوزه افتاده!!

به گزارش منابع خبری «در تی وی»، برخلاف نظر اعلام شده توسط محمود علوی وزیراطلاعات دولت دوازدهم که “تشخیص عنوان اعمال جاسوسانه” را وظیفه معاونت وزارت اطلاعات دانسته و اعمال فرزندان صادق لاریجانی را مصداق جاسوسی به شمار نیاورده، تیم بازجویی متعلق به حفاظت سپاه پاسداران با حضور پاسدار حسین نجات و فرد دیگری به نیابت از بیت رهبری نظر دیگری دارند و با حساسیت بسیار بالا مشغول تهیه گزارش جامع الاطراف برای تقدیم به رهبری پیرامون قضیه انتقال اسناد محرمانه و اطلاعات فوق سری توسط زهرا لاریجانی به کشورهای دیگر هستند!

براساس گزارشهای متقن دریافتی از تهران روز دوشنبه کاخ دادگستری باز بود، اما شعب مختلفه حالت نیمه تعطیل داشتند و بیرمقی عجیبی بر قوه قضائیه حکمفرما شده بود. خود صادق آملی لاری جانی رئیس قوه هم غایب بزرگ عدلیه بود؟!

به گزارش منابع خبری «در تی وی»، دلیل این امر نیز چیزی نبود جز آن که آن روز نیز مانند دوسه روز اخیر شخص صادق آملی لاری جانی رئیس انتصابی قوه قضائیه توسط ” حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران” مورد پرسش به سئوالهای بسیار دقیق درباره روابط دختر او زهرا لاریجانی و سرتیم حفاظت صادق لاریجانی و ارتباط آنها با عواملی در سفارتخانه های خارجی و تلاش برای تهیه ویزای اقامت قرار گرفته بوده است.

بازجویان سازمان حفاظت اطلاعات سپاه (ساحفاسا) در حالی طرح سئوالهای خود را از صادق آملی لاریجانی در یک محل نظامی متعلق به حفاظت سپاه آغاز کرده اند که بازجویی از زهرا لاریجانی و همدستانش بطور موازی و جداگانه  به شدت ادامه دارد.

سید محمودعلوی و وزارت اطلاعات منبع تشخیص عنوان جاسوسی در قضیه زهرا لاریجانی نیستند، ضمن آن که کار بازجویی مظنونان به دست داشتن در قضیه جاسوسی و انتقال مدارک فوق محرمانه به سفارتخانه های کشورهای دیگر  زیر نظر سردار حسین نجات و تیمی از حفاظت اطلاعات سپاه (ساحفاسا) دریکی از مراکز نظامی سپاه پاسداران در جریان است! خود صادق لاری جانی نیز چند روز است توسط تیم بازجویان سپاه مورد سئوال قرارگرفته است!